imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Ukrajina
› Kyjev (Київ)
Pionierska železnica v Kyjeve v 1980. rokoch
UA Kyjev: Súprava 3xT3SU
Turistický lístok na jeden deň
Jednorazový lístok na cestovanie v električkách, trolejbusoch, autobusoch a lanovke v Kyjeve
Jednorazový lístok na cestovanie v električkách, trolejbusoch, autobusoch a lanovke v Kyjeve
Doklad o uložení pokuty za cestovanie bez platného cestovného lístku v trolejbuse v hodnote 10 hrivien (cca 1,6 eura v roku 2006)
Doklad o uložení pokuty za cestovanie bez platného cestovného lístku v trolejbuse v hodnote 10 hrivien (cca 1,6 eura v roku 2006) - zadná strana
Interiér vozňa metra E s reklamnými displejmi
Kyjevské stanice metra sú často veľmi pôsobivé
Smerová tabuľa a zastávky linky metra
Škoda 15 Tr #468 v centre mesta
V roku 2006 dodaný 12-metrový nízkopodlažný trolejbus ElectroLAZ E183 vyrobený vo Ľvovskom automobilovom závode
Trolejbus ElectroLAZ E183 vznikol inštaláciou elektrickej výzbroje do karosérie autobusu CityLAZ A183
Trolejbus Київ-12.03 (Kijiv-12.03) #2509 z roku 1999
Kyjevské električky sú niekedy značne preplnené
Preplnená električka T3 #5924 prichádza zo štvrte Пуща Водиця (Pušča Vodycja) ukrytej v borovicovom lese
Zastávka bez koša plná smetí
T3 #5953 na konečnej v lese
ПАЗ 3205 (PAZ 3205) je 7-metrový midibus pre 55 pasažierov
ПАЗ 3205 (PAZ 3205) prestavaný na plynový pohon
Imobilná meniareň na koľajniciach
T3 #5953 v lesnom obratisku s príjemnou vôňou ihličnanov
Jedna z mála električkových súprav na pravom brehu Dnepra
#5968, linka 12, Куренувський ринок, Kurenuvskij rynok
Trať prechádzajúca trhoviskom, kde sa dá v prachu kúpiť takmer všetko
Zastávka Kurenuvskij rynok je súčasťou trhoviska
T3 #5744 uprostred trhoviska
Historická električka vchádza na rynok
Nízkopodlažný autobus ЛАЗ A183 (LAZ A183) vylepšuje imidž kyjevskej MHD
Trolejbus ЮМЗ-Т1 (JUMZ-T1) sa v mnohom podobá na Škodu 15 Tr
Škoda 14 Tr #2006 na ulici bez vodorovného značenia
Škoda 15 Tr #487 v štandardnom ukrajinskom nátere
Trolejbus Київ-12.03 (Kijiv-12.03) #2502 ničím nenaznačuje, že pochádza z roku 1999
Škoda 14 Tr #282
Škoda 15 Tr #463
Trolejbus ЮМЗ-Т2 (JUMZ-T2) #4240 ukrajinskej výroby
Trolejbus Київ-12.03 (Kijiv-12.03) #2511 vyrábaný priamo v Kyjeve
Historická 10-metrová električka z 1930-tych rokov
Električky na sušenie bielizne?
Pohľad do Podoľského depa
T3 #5943 na konečnej v centre mesta
Bývalá konečná množstva liniek zíva prázdnotou
Namiesto električky autobus
LAZ A183 "City" #1725 na pobreží Dnepra
Električka T3 #5805 na nábrežnej trati
Trolejbus ЮМЗ T2 (JUMZ T2) vyrábala firma Južný strojárenský závod
Bieloruský čiastočne nízkopodlažný trolejbus МАЗ-103T (MAZ-103T) #3709 z 10-kusovej série z roku 2005
Trolejbusy ЮМЗ T2 (JUMZ T2) vyrábané v ukrajinskom Dnepropetrovsku sa v Kyjeve začali objavovať v roku 1996.
Zaujímavosťou trolejbusov ЮМЗ T2 (JUMZ T2) bolo ich odvelenie na linky mimo centra
Škoda 14 TrM #412 bez M
Trolejbus Київ-12.03 (Kijiv-12.03) #1105 v reklamnom nátere
Pracovný vozeň KPB-4 (KRV-4)
Pracovný vozeň KPB-4 (KRV-4)
Pracovný vozeň KPB-4 (KRV-4)
Čiastočne nízkopodlažný autobus МАЗ-105 (MAZ-105) sa do Kyjeva dodával od roku 2001
T3 so starším typom sedadiel
#5931 v miestach "odoperovania" jednej časti električkovej siete od druhej
Ešte dva roky pred fotografovaním po tomto mieste jazdili električky
Trolejbus Škoda 14 Tr #170 v miestach, kde vychádzala električková trať na Most Patona
Koľajová trať po amputácii
Autobus CityLAZ A183 - neekologická náhrada za električku
T3 #5953 na trati pod pôsobivým Múzeom Veľkej vlasteneckej vojny
Bieloruský čiastočne nízkopodlažný trolejbus МАЗ-103T (MAZ-103T) #1703 z 30-kusovej série z januára 2006
Арсенальна, Stanica metra Arsenaľna
Eskalátory na stanici Arzenálna osvetľujú výlučne reklamné panely
Autobus ЛАЗ A183 (LAZ A183) #1857
Pomalá a rozsypaná kyjevská električka nedokáže konkurovať nízkopodlažným autobusom ЛАЗ A183 (LAZ A183)
Autobus ЛАЗ A183 (LAZ A183) #7240 je jedným z množstva sólo nízkopodlažných autobusov jazdiaciach po meste
Autobusy typu ЛАЗ A183 (LAZ A183) boli použité aj na prepravu športovcov počas Zimných paralympijských hier 2006
Autobus CityЛАЗ A183 (CityLAZ A183) pri jednej z množstva krásnych kyjevských pamätihodností
#Л, Міхайловскій подемъ, Lanovka Michajlovskij podem
#Л, П, Міхайловскій подемъ, Lanovka Michajlovskij podem
#П, Міхайловскій подемъ, Lanovka Michajlovskij podem
#Л, П, Міхайловскій подемъ, Lanovka Michajlovskij podem
#Л, Міхайловскій подемъ, Lanovka Michajlovskij podem
Міхайловскій подемъ, Lanovka Michajlovskij podem
Interiér dolnej stanice lanovky
Autobus ЛАЗ A183 (LAZ A183) vedľa "MakDonaldu"
Autobus ЛАЗ A183 (LAZ A183) v centre mesta
Novšie série autobusu ЛАЗ A183 (LAZ A183) majú typickú ukrajinskú žlto-modrú farebnú kombináciu
Zaujímavý je osud električiek T3 s evidenčnými číslami 59xx
Pokazená súprava T3
#Л, П, Міхайловскій подемъ, Lanovka Michajlovskij podem
#Л, Міхайловскій подемъ, Lanovka Michajlovskij podem
Kabína lanovky
Interiér vozňa lanovky
#Л, Міхайловскій подемъ, Lanovka Michajlovskij podem
Rekonštruovaný trolejbus Škoda 14 Tr
Trolejbus ЮМЗ-Т2 (JUMZ-T2) #544 s celoplošnou reklamou
Maršrutky rôzneho vzhľadu nechýbajú ani v Kyjeve, na linke 412 však jazdia iba mikrobusy typu ГАЗ (GAZ)
Rekonštruovaná Škoda 14 Tr #348 s funkčnými elektronickými transparentami
Konečná stanica Sirec otvorená v roku 2004
Interiér metra typu 81-71
Súpravy metra Еж (Ež) sa míňajú na "Moste metro" cez Dneper v blízkosti stanice Dnipro
Súprava metra Еж (Ež) #5455 z roku 1972 prešla cez Dneper a blíži sa k podzemnej časti systému
Dopravu na linke 81 zabezpečujú v podstate pojazdné vraky typu Ikarus 280
Autobus ЛАЗ 52523 (LAZ 52523) v prestupnom terminále Lisová
Dožívajúce Ikarusy 280 v Kyjeve
Dožívajúce Ikarusy 280 v Kyjeve
Nízkopodlažný ukrajinský trolejbus ЮМЗ E186 (JUMZ E186) #4803 z roku 2005
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie