imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Menu
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Najbližšia zastávka
sk
English
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
PL - Poľsko
› Kraków (Krakov)
Cestovné lístky
#BO298, KR 5HF76, linka 129, Kurniki, zastávka Dworzec Główny Zachód
#RY899, linka 3, Westerplatte, zastávka Teatr Słowackiego
#HL417, linka 2, Ul. Basztowa
#HG928, linka 4, Ul. Juliana Dunajewskiego
Punkt mobilności Garbarska
#RY817, linka 24, Ul. Basztowa
#DE619, KR 9AL04, linka 124, Ul. Basztowa, zastávka Stary Kleparz
#RG911, linka 52, Westerplatte
#RZ243, linka 24, Westerplatte
#RZ242, linka 24, Westerplatte
"Jadwiga" tesne po pristavení súpravy IC 114 Cracovia na hlavnú krakovskú stanicu
Solarisy pred krakovským letiskom
Solaris Urbino 12 III #PU947 prichádza do cieľa svojej cesty
Solaris Urbino 12 IV #PU993 pred krakovským letiskom
Solaris Urbino 12 IV #PU993 pred krakovským letiskom
Zastávka MHD pred krakovským letiskom
Jeden zo šesťdesiatich autobusov Solaris New Urbino 12 zaradených do premávky v auguste 2016
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 ako "pápežská električka"
Výlukové oznamy dopravného podniku
Jelcz M081MB3
Düwag GT8S (ex Rheinbahn Düsseldorf #3045) z roku 1974
Solaris Urbino 12 na jednom z prestupných bodov
Električka MAN GT6 (ex VAG Nürnberg #306) slúžila v Krakove ako pojazdná kaviareň
Súprava Lohner E1 + Lohner c3 prezentuje 115 rokov električiek v Krakove
Trojička Konstal 105Na vo vozovni
Autosan M09LE.01.1 Sancity 9
Autosan M09LE.01.1 Sancity 9 na nástupišti, kde na jednej hrane prestupujú cestujúci z autobusov do električiek
Prestupný uzol Czerwone Maki
Jelcz M081M83
Bombardier Flexity Classic NGT6 na jednom z prestupných terminálov na konečných električiek
Súčasťou krakovskej rýchlodrážnej električky je aj estakáda, ktorá okrem prepojenia dvoch radiál opätovne priniesla električkové napojenie na neďalekú železničnú stanicu
Solaris Urbino 12 pri nástupišti električiek
Solaris Urbino 12
Nástupište autobusov na konečnej Mały Płaszów sa nachádza vedľa výstupišťa električiek
Solaris Urbino 12 s informáciou o počte minút do odchodu
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 schádza z mohutnej estakády určenej pre električky, peších a cyklistov
Súprava Konstal 105Na + 105NaD smeruje na estakádu dokončenú v roku 2015
Namiesto sedadiel je v jednej časti električky Pesa Twist 2014N Krakowiak priestor vyhradený pre batožinu
Priestor pre bicykle v električke Pesa Twist 2014N Krakowiak
Stolík a USB zásuvky (jedna už povytiahnutá) v električke Pesa Twist 2014N Krakowiak
Trať na zastávkach na rýchlodráhe je vydláždená, ale chodiť po nej je zbytočné, pretože koľaje sú oddelené zábradlím
Súprava Konstal 105Na #HZ250 + Konstal 105NaD #HZ251
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien E6 #4939)
Bombardier Flexity Classic NGT6
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien E6 #4916) na Kotlarskom moste
Súprava Konstal 105Na + 105NaD na moste v rámci krakovskej električkovej rýchlodráhy
Súprava Konstal 105Na + 105NaD uprostred mosta
Pesa Twist 2014N Krakowiak vchádza na most vybudovaný v roku 2010
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien E6 #4927 + c6 #1908)
Moderná zatrávnená trať s pôsobivým mostom z roku 2010
Pesa Twist 2014N Krakowiak z roku 2015 na zatrávnenej trati
Vjazd (a výjazd) autobusov na električkovú trať
Súprava Lohner E1 #RW110 (ex Wiener Linien #4493) + Lohner c3 #RB510 (ex Wiener Linien #1253)
Düwag GT8S (ex Rheinbahn Düsseldorf) ako autoškola
MAN N8S-NF (ex VAG Nürnberg #362)
Düwag GT8S (ex Rheinbahn Düsseldorf #3045)
Pesa Twist 2014N Krakowiak na výlukovej trase linky 52
Pesa Twist 2014N Krakowiak pod Wawelom
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 vychádza z centra mesta
Jelcz M121MB pred farnosťou Najsvätejšieho Salvátora
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien E6 #4926 + c6 #1928) pred obratiskom Salwator
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien E6 #4933)
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien E6 #4940) pred farnosťou Najsvätejšieho Salvátora
Bombardier Flexity Classic NGT8 z roku 2013
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 s reklamou, ktorá nebráni cestujúcim vo výhľade
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 pred filharmóniou
Bombardier Flexity Classic NGT6 "prerazila" bývalé opevnenie Krakova
Bombardier Flexity Classic NGT8 na poškodenej trati typu BKV
Informácie pre cestujúcich v električke Bombardier Flexity Classic NGT8
Električky Bombardier Flexity Classic NGT8 v obratisku Bronowice Małe
Tyče s LED osvetlením v električke Bombardier Flexity Classic NGT8
Bombardier Flexity Classic NGT8 v obratisku Borek Fałęcki
Označovač a automat na cestovné lístky v autobuse Mercedes-Benz Conecto G
Spomienka na rozchod 900 mm, na ktorom jazdila konka a neskôr električka v rokoch 1882 - 1953 (od roku 1913 sa používal aj rozchod 1435 mm)
Navarovanie koľajníc za každého počasia
Solaris Urbino 12 pred železničnou stanicou
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N v tuneli pod Hlavnou stanicou
Dopravný podnik kvôli víkendovej výluke jedinej električkovej križovatky prelepil cestovné poriadky približne tretiny liniek v celom meste a preprogramoval palubné počítače aj zastávkové tabule tak, aby cestujúci mali k dispozícii správne informácie aj počas výluky
Pesa Twist 2014N Krakowiak na výlukovej trase linky 4 v tuneli pod Hlavnou stanicou
Lohner E1 na skrátenej trase linky 21 počas rekonštrukcie trate
Električka Konstal/Protram 405N-Kr z roku 2012
Jediný vyrobený kus električky Konstal/Protram 405N-Kr
Električka Konstal/Protram 405N-Kr vznikla spojením troch vozňov Konstal 405Na do 40,550-metrov dlhého vozidla
Lohner E1 pôvodom z Viedne
Pesa Twist 2014N Krakowiak a Lohner E1 (ex Wiener Linien #4464)
Jelcz M181MB
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 a súprava Konstal 105Na #HZ246 + Konstal 105NaD #HZ247
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 na konečnej Mistrzejowice
Cestovný lístok sa dá v Krakove kúpiť aj cez QR kód či NFC na nálepke
Interiér električky Rotax/MPK EU8N modernizovanej v roku 2010
Modernizovaná električka Rotax/MPK EU8N (pôvodom z Wiener Linien postavená z vozňov E6 #4911 a c6 #1917)
Pesa Twist 2014N Krakowiak s dĺžkou 42,830 metra
Stretnutie električiek v obratisku Wzgórza Krzesławickie
Priestor dverí v električke Pesa Twist 2014N Krakowiak
Interiér električky Pesa Twist 2014N Krakowiak
Veľký bočný LCD informačný displej v električke Pesa Twist 2014N Krakowiak ukazuje zastávky, medzi ktorými sa presúva gulička, a mapu s aktuálnou polohou vozidla (mimo tunelov)
Bombardier Flexity Classic NGT8 na zastávke viedenského typu (s povoleným prejazdom len pre cyklistov)
Bombardier Flexity Classic NGT6-2 s reklamou, ktorá nebráni cestujúcim vo výhľade
Solaris Urbino 12 pod zaujímavou vežou
Mercedes-Benz Conecto G pri bastione
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie