imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Basel (Bazilej)
Trolejbus FBW / Frech-Hoch / Hess / SAAS 91 GTS na námestí pred železničnou stanicou, kde boli v danom čase najbližšie k stanici autá
Jeden z dvanástich trolejbusov Neoplan / Kiepe N 6020, ktoré ukončovali prevádzku trolejbusov v Bazileji
Trolejbusová linka 34 bola zmenená na autobusovú ako prvá, v roku 2000
Trolejbusové depo na Rankstrasse
Trolejbus FBW / Frech-Hoch / Hess / SAAS 91 GTS (tento typ v Bazileji premával v rokoch 1975 - 2000)
7-článková nízkopodlažná električka Siemens Combino
Kĺbový trolejbus Neoplan / MM / Kiepe N6020 #931 po skončení prevádzky trolejbusov v Bazileji v roku 2008 skončil v bulharskom meste Ruse
Logo dopravného podniku
Siemens Combino #327
Schindler „Guggummere“ Be 4/6 #659 z roku 1990
Schindler „Guggummere“ Be 4/6 #659 z roku 1990 s vloženým nízkopodlažným dielom v roku 1999
Mercedes Citaro O 530 G #716
Interiér vlečného vozňa #1498
Vlečný vozeň typu B #1498
Siemens Combino #314
Schindler „Guggummere“ Be 4/6 #681 s vloženým nízkopodlažným dielom v roku 1999
Prímestská električka Schindler Be 4/6 #202 spoločnosti Baselland Transport (BLT)
Schindler Be 4/8 #248 BLT
Schindler Be 4/8 #248 BLT
Schindler Be 4/8 #241 BLT
Súprava električiek stúpa po úzkej ulici
Informačná tabuľa
Prekvapujúci prestupný uzol
Súprava na konci s Be 4/4 #469
Be 4/4 #496
V Bazileji jazdia električky dvoch dopravcov rozlíšiteľných náterom vozidiel
8 z 12 električkových liniek v premáva s intervalom 7-8 minút
Mercedes O 530 G Citaro CNG #721
Schindler „Guggummere“ Be 4/6 #676 štyri zastávky po tom ako sa na priebežnej konečnej Bruderholz zmenila z linky 15 na linku 16
Električkový vlak na čele s SWP Be 4/4
Predstaničný terminál MHD
MAN NG 353 / MAN A23 smer letisko stojí priamo pred železničnou stanicou
Schindler / Siemens Be 4/8 na regionálnej električkovej linke 10
Schindler / Siemens Be 4/8 z roku 1979 v súprave s SWS / BBC Be 4/6 z roku 1972
Schindler / Siemens Be 4/8 z roku 1979 (na čele súpravy) v súprave s SWS / BBC Be 4/6 z roku 1972
Koľajová križovatka električkových tratí s rozchodom 1000 mm
MAN NG 353 / MAN A23 uľahčuje prístup na letisko
Výlukový oznam počas Fašiangov
Stadler Tango ER Be 6/10 na regionálnej električkovej linke
SWP Be 4/4 z roku 1986
Siemens Combino z roku 2001
Schindler / Siemens Be 4/8 v súprave s SWS / BBC Be 4/6
Schindler / Siemens Be 4/8 (v čele súpravy) v súprave s SWS / BBC Be 4/6 z roku 1971
Schindler / Siemens Be 4/8 #219 + Schindler / Siemens Be 4/6 #228
Schindler / Siemens Be 4/8 #219 + Schindler / Siemens Be 4/6 #228
Schindler / Siemens Be 4/8 #208 + Schindler / Siemens Be 4/6
Siemens Combino
Siemens Combino
Schindler / Siemens Be 4/8 #201 podstúpil prestavbu z typu Be 4/6 na čiastočne nízkopodlažné vozidlo vložením nízkopodlažného článku v roku 1994
SWP Be 4/4 s dvoma vlečnými vozňami FFA / SWP B4
Všetky križovania s regionálnou električkovou traťou sú riešené s absolútnou preferenciou električiek buď prostredníctvom svetelnej signalizácie alebo závorami
Regionálna električka s hustým intervalom
Interiér stredného nízkopodlažného článku električky Schindler / Siemens Be 4/8 #221
Interiér stredného nízkopodlažného článku električky Schindler / Siemens Be 4/8 #221
Interiér električky Schindler / Siemens Be 4/8 #221
Interiér električky Schindler / Siemens Be 4/8 #221
Konečná regionálnej električky v Rodersdorfe
Zúžené čelo električky Schindler / Siemens Be 4/6 s veľkou medzerou medzi dverami a nástupišťom
Interiér električky Schindler / Siemens Be 4/6
Montáž zabezpečenia priecestia s regionálnou električkovou traťou
Regionálna električková linka 10 na svojej trase prechádza jednou zastávkou na území Francúzska
Medzinárodná električková trať na švajčiarsko-francúzskej hranici
Koľajová trať je prispôsobená na vyššie rýchlosti
Schindler / Siemens Be 4/6 na zastávke električiek v oblúku
Chránené električkové priecestie zabezpečené závorami
Križovanie električkových súprav na linke 10
Koľajová splietka na zúženej časti trate
Výhybky na regionálnej trati umožňujú jazdu vyššou rýchlosťou
Ochranné zábradlie zabraňuje prebiehaniu cestujúcich cez električkovú trať
Absolútna preferencia električiek na križovatkách bez vyznačenia priechodu pre chodcov cez električkovú trať
Koľajová splietka v širšom centre Bazileja
Medzera medzi nástupišťom a zadnými dverami električky
Mercedes-Benz O 530 Citaro G
Informačné tabule s odchodmi a navigačné tabule
Výstup a nástup cestujúcich v koľajovej križovatke v ľavom oblúku
Zastávka uprostred koľajovej križovatky
Schindler / Siemens Be 4/6 s medzerou medzi zadnými dverami a nástupišťom
SWP Be 4/4 #486 + FFA / SWP B4 #1502
SWP Be 4/4 z roku 1967 + FFA / SWP B4 z roku 1972
Siemens Combino na konečnej linky 8 počas výstavby predĺženia trate do Nemecka
Predĺženie električkovej trate zo Švajčiarska do Nemecka
Výstavba električkovej trate z Bazileja do Weil am Rhein
Na začiatku roka 2013 mal Bazilej električkovú trať do Francúzska, trať do Nemecka bola vo výstavbe
Nová električková trať zo Švajčiarska do Nemecka je na nemeckej strane zatrávnená
Nová električková trať cez kruhovú križovatku
Výstavba električkovej trate v Nemecku
Švajčiari chodia nakupovať do lacnejšieho Nemecka, preto sa sem oplatí stavať aj električkovú trať
Zeleň na novej trati nesmie chýbať
Výstavba nového hraničného priechodu - aj pre električku
Informácia o predĺžení električkovej trate do Nemecka
Mercedes-Benz O 530 Citaro G jazdiaci na bioplyn
Výlukový oznam
Nový Mercedes-Benz Citaro nemeckého dopravcu na regionálnej linke vo Švajčiarsku
Vozidlový informačný systém zobrazuje prestupy aj na lode
Zdržanie MHD počas Fašiangov
Trasa linky 10
Stadler Tango ER Be 6/10
Interiér vlečného vozňa Schindler / FFA B4
Pohľad z vlečného vozňa do vlečného vozňa Schindler / FFA B4
Súpravy električiek Schindler Cornichons Be 4/4 + Schindler / FFA Schweizer Standardwagen B4 na zastávke, kde linka 1 plynule prechádza na linku 14 a naopak
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie