imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vozidlá
›
Električky
›
Alstom
›
Alstom Citadis
›
Alstom Citadis X02
› Alstom Citadis 302
Citadis ešte v pôvodnom nátere RATP, avšak už s belasými prvkami Île-de-France Mobilités
Na linke T7 sú vypravované 32 metrov dlhé električky Alstom Citadis 302
Citadis pri Concorde z predsériovej výroby
V celej dĺžke tratí jazdia električky na vlastnom telese
Ranné zore nad električkou v centre hlavného mesta Tenerife
Priemerná vzdialenosť medzi zastávkami linky 1 je 625 m a dlhé medzizastávkové úseky sú aj v centrách oboch obsluhovaných miest
Palubný počítač v električke Alstom Citadis 302
Linka 2 má dĺžku 3,6 km
Električková linka 2 slúži ako napájač k linke 1
Takmer celá linka 2 sa nachádza na území mesta San Cristóbal de La Laguna, vrátane jednej z jej konečných
Jedna z dvoch spoločných zastávok liniek 1 a 2 je vybavená veľkými reklamnými obrazovkami
Priestor medzi električkou a nástupišťom je minimálny, na niektorých nástupištiach sa úroveň schodíka nachádza pod úrovňou nástupišťa
Metro Tenerife spája hlavné mesto Santa Cruz de Tenerife s mestom San Cristóbal de La Laguna; takmer celá linka však vedie urbanizovaným územím
V celej električkovej sieti sú tri podpovrchové úseky
Autobusový terminál sa nenachádza len pri spodnom konci električkovej linky 1, ale aj zastávku od hornej konečnej
Depo električiek
Zastávka pri električkovom depe, kde sa striedajú vodiči
Núdzový komunikačný systém a núdzové otváranie dverí v električke Alstom Citadis 302
Na niektorých uliciach v centre mesta električková trať a zastávky zaberajú väčšinu uličného priestoru
Zastávka v kopcovitom teréne v centre mesta
Upozornenia pre cestujúcich
Metro Tenerife má podobne ako väčšina nových električkových prevádzok rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Konečná električiek pred autobusovou stanicou neďaleko centra Santa Cruz
Električková doprava v Santa Cruz fungovala v rokoch 1901 - 1956 a opäť bola sprevádzkovaná v roku 2007 pod názvom Metro Tenerife
Električka stúpa od oceánu (v diaľke) až do výšky približne 550 metrov
Na trase oboch električkových liniek je množstvo kruhových križovatiek, na ktorých sú priecestia riadené svetelnou signalizáciou
Električka prichádza od múzea vedy a vesmíru
Vzhľadom na kopcovitý charakter Santa Cruz a okolia je priemerné stúpanie trate linky 1 je viac ako 4 %
Oba koncové úseky linky L1 sú jednými z mála bez sklonu na celej trase
Koniec 12,5 km dlhej linky L1, ktorá z výšky niekoľko metrov nad morom vystúpi až do výšky 550 metrov
Súprava električiek dlhá viac ako 64 m stojí na zastávke
Súprava dvoch električiek dĺžky 32,2 metra zastavila na nástupišti určenom len pre jednu električku
Počas niektorých dní premávajú spriahnuté električky do vlaku dlhého viac ako 64 metrov, s čím sa pôvodne nepočítalo
Interiér 32,2 metra dlhej električky Alstom Citadis 302
Interiér 2,4 metra širokej električky Alstom Citadis 302
#07, linka T5, Gorg
Alstom Citadis 302 #30
Alstom Citadis 302 #35 odchádza zo zastávky pri Damašskej bráne
#32, linka L1, Central Station
#35, linka L1, Central Station
#28, linka L1, Jaffa St
#2002, linka 1, Rue de Soultz, zastávka Stade de Bourtzwiller
#2002, linka 1, Avenue du Général Leclerc, zastávka Gare Centrale
Konečná električkovej linky T5
Interiér električky Alstom Citadis 302
Nová čítačka bezkontaktných kariet v električke Alstom Citadis 302
Starý označovač pre karty s magnetickým prúžkom v električke Alstom Citadis 302
Konečná liniek T4 a T6
Konečná linky T4 v širšom centre
Konečná električkovej linky T3
#12, linka T3, Ernest Lluch
Večerná výcviková jazda pre vodičov
#02, linka T4, Carrer de Wellington
#05, linka T4, Avinguda Meridiana
Dve izolované siete barcelonských električiek používajú rovnaké električky a tie sú číslované od 01 v každej zo sietí
Konečná trojice električkových liniek na západe Barcelony
Konečná trojice električkových liniek na západe Barcelony
Interiér rotterdamského Alstomu Citadis 302
Alstom Citadis 302 #715 na linke T7, ktorá bola sprevádzkovaná v roku 2013
Alstom Citadis 302 #702 pred parížským letiskom Orly
#129, linka ML1, Calle de Palas de Rey, zastávka Las Tablas
Alstom Citadis 302 na severnom konci linky ML1
Alstom Citadis 302 v konečnej zastávke Pinar de Chamartin
#2026, linka 4, Kruisplein
#2130, Kruisplein
#2008, linka 24, Kruisplein
#2108, Delftseplein
#2019, linka 4, Delftseplein
Moderná električková doprava v Madride funguje od roku 2007, kedy boli otvorené hneď tri linky, z ktorých dve končia v tejto stanici
Linky ML2 a ML3 začínajú v rámci stanice metra Colonia Jardín
Električka vychádza zo staničnej budovy
Konečná linky ML1 pri stanici metra
Električková linka ML1 vedie prevažne v podzemí, na povrchu je segregovaná, avšak s úrovňovými priecestiami
Segregovaná električka sa v Madride nazýva Metro Ligero (ľahké metro)
Obraty metra vrátane ľahkého metra (električky) sú na konečných zastávkach ostré, takže zatiaľ čo jeden vodič na konečnej vystupuje, druhý preberá vlak na opačnom konci
#02, linka T4, Ciutadella, zatávka Vila Olímpica
#02, linka T4, Ciutadella, zatávka Vila Olímpica
#5103, linka 96, Nicholson Street
Električka čaká na opustenie výstupišťa/nástupišťa druhým vozidlom
Porovnanie dvoch najkapacitnejších typov električiek v Melbourne
Interiér električky Alstom Citadis 302
Električky Alstom Citadis 302 sa ocitli v Melbourne zhodou okolností
Moderné električky jazdia v Reims od roku 2011
Citadis prichádza od katedrály Notre-Dame de Reims
Zelená električková trať bez trolejového vedenia
Citadis prechádza okolo kvetinových záhonov
Električky sú v centre mesta Reims napájané zospodu
Citadis 302 na konečnej zastávke na pláži
Citadis pred radnicou
Morská čajka čaká na prichádzajúcu električku
Centrum Le Havre bolo počas spojeneckých bombardovaní 5. a 6. septembra 1944 zrovnané so zemou. Električka Citadis 302 preto prechádza bulvárom tvoreným iba povojnovými budovami
Električky (tramvaje) v Le Havre premávali v rokoch 1874 - 1951, nahradili ich trolejbusy, ktoré skončili v roku 1970. Novodobé električky tu premávajú od roku 2012
#2017, linka 25, Melanchthonweg
Električka na sklápacom moste
#2052, Kruisplein
Električky obsluhujú nové budovy v Rotterdame
#2134, Mauritsweg
#2125, linka 7, Eendrachtsweg
Citadis vchádza pod kockové domy (Kubuswoningen), ktoré boli navrhnuté v roku 1977
Citadis vchádza pod kockové domy (Kubuswoningen), ktoré boli navrhnuté v roku 1977
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie