imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vozidlá
›
Električky
›
Bombardier Transportation
›
Bombardier / Alstom Flexity
› Bombardier Flexity Swift
Konečná zastávka Target Field má dve dvojice nástupíšť
Konečná stanica Target Field, ktorá bola otvorená v roku 2009 a dnes slúži pre obe električkové linky
Do krátkeho stredného článku sa zmestili dve dvojice sedadiel
Sieť električkových liniek v dvojmestí Minneapolis-Saint Paul v roku 2025
Držiaky na bicykle v električke Bombardier Flexity Swift LF-70
Interiér električky Bombardier Flexity Swift LF-70
Interiér električky Bombardier Flexity Swift LF-70
Terminál Mall of America má aj svoje tienisté stránky - po zatvorení nákupného centra sa v ňom schádzali pouličné gangy
Minneapolis má okrem zaujímavej MHD aj zaujímavú pešiu dopravu ako vystrihnutú z utopistických obrázkov zo začiatku a polovice 20. storočia
Informácia o potrebe zaplatiť cestovné sa nachádza aj na veľkej tabuli pripevnenej o stožiar osvetlenia na vstupe na nástupište
Nasvietené dopravné značky informujúce o vyhradenom koridore pre električky
K vysokým električkovým nástupištiam vedú dlhé a ohradené rampy
Konečná električiek v Ashtone, ktorá bola otvorená v roku 2013
Vjazd do budovy železničnej stanice Piccadilly
Električková trať pretína železničnú stanicu Piccadilly na prízemí, zatiaľ čo vlaky zastavujú na vyššom podlaží
Električky sčasti využívajú bývalú železničnú infraštruktúru
Električky v Manchesteri jazdia v koľajových oblúkoch veľmi pomaly, niekedy dokonca krokom
V danom čase najnovšia električka prichádza po bývalom železničnom viadukte
V zastávke Deansgate-Castlefield umiestnenej na moste sú nainštalované boxy s rozchodníkmi
Tower of Light je novou dominantou pri električkovom moste vedúcom do centra mesta
Začiatok električkového viaduktu pred napojením sa do koridoru bývalej železničnej trate
#3016, Lower Mosley Street
Električky Flexity Swift pre Manchester boli dodané v priebehu 15 rokov - 2007 - 2022
Električkové trate v Manchestri občas zdieľajú jazdné pruhy s autami a stoja v dopravných zápchach
Konečná električiek Eccles, kam boli električky privedené v roku 2000
Konečná električiek Eccles, kam boli električky privedené v roku 2000
#MP 103, linka B, Póvoa de Varzim
Z dôvodu výlukových prác #3143 na mimoriadnej konečnej zastávke Weaste
Bombardier Flexity Swift vchádza do zastávky MediaCityUK, ktorá sa nachádza v blízkosti miestnej pobočky BBC
#3143, The Quays
Zastávka MediaCityUK je obsluhovaná ako závlek s úvraťou na linke Eccles - Ashton-under-Lyne
Sólo #3070 prichádza do zastávky Etihad Campus
Električky odchádzajú zo zastávky Velopark
Nástupištia manchesterských električiek sú vysoké 900 mm
#723, linka T1, Hüdavendigar Cd.
#5213, linka 18, Breslauer Platz/Hauptbahnhof
Konečná električiek Weiden West pod železničnou stanicou
#4108, linka 1, Aachener Straße
Flexity Swift K5000 #5149+5125
Vyčkávacia plocha v obratisku stadtbahnu
Nenastupovať a nenastupovať
Dve verzie nízkopodlažných vozidiel Flexity Swift používané v Kolíne: K4000 a K4500
Súprava Bombardier Flexity Swift K4500 #4549+4505
V Kolíne jazdia vozidlá Flexity Swift vo vysokopodlažnej aj nízkopodlažnej verzii (na fotografii)
Informačné RGB LED displeje na zastávke
Sociálne zariadenie pre vodičov
Hlavové obratisko Zollstock Südfriedhof nahradilo pôvodnú električkovú slučku na rovnakom námestí
Interiér električky Flexity Swift K4000
Interiér električky Flexity Swift K4000
Nízkopodlažné a vysokopodlažné vozidlo stadbahnnu na rovnakom nástupišti s dvoma úrovňami
#2207, 5211, linka 18, Riehler Straße, Boltensternstraße
Segregovaná trať stadtbahnu
#5139, linka 16, Breslauer Platz/Hauptbahnhof
Súprava Flexify Swift #0360+0369 prechádza bez zastavenia okolo nástupišťa v rekonštrukcii
Súprava Flexify Swift #0360+0369
Linky U-Bahnu jazdia uprostred depa Heddernheim
Depo Heddernheim
Z povrchu pod povrch
Vzhľad ulice s U-Bahnom a vysokými nástupišťami
U-Bahn v tomto mieste nahradil električky, nástupištia pre električky zostali
#926, linka U5, Eckenheimer Landstraße
Konečná linky U5
U-Bahn sa blíži k čiastočne bezbariérovému nástupišťu s rampami
Auto stojí za vozidlom U-Bahnu pri vysokom nástupišti
U-Bahn v niektorých častiach Frankfurtu funguje ako klasická električka a jazdí v rovnakých pruhoch s autami
#643, Johanna-Tesch-Platz
Propagácia odmeny 500 € za nahlásenie vandalizmu a povinnosti nosenia rúšok
#873, linka U4, Am Erlenbruch
U-Bahn v týchto miestach nahradil električky
#606, linka U7, Am Erlenbruch, Schäfflestraße
#911, linka U4, Am Erlenbruch, Schäfflestraße
#611, linka U7, Am Erlenbruch, Schäfflestraße
#919, linka U7, Am Erlenbruch, Schäfflestraße
#864, 902, linka U7, U4, Am Erlenbruch, Schäfflestraße
Úrovňová križovatka tratí U-Bahnu so súpravou #901+902
Úrovňové priecestie U-Bahnu poukazuje na skutočnosť, že viaceré trate U-Bahnu vo Frankfurte vznikli transformáciou elekričkových tratí
Interiér vyskopodlažnej jednotky Flexity Swift
Interiér vyskopodlažnej jednotky Flexity Swift
#882, linka U7, Borisgallee, Enkheim
Električku na ulici Borisgallee nahradil v roku 1992 U-Bahn
Terminál Enkheim slúži na prestup medzi U-Bahnom a autobusmi
Pokazená súprava U-Bahnu
#638, linka U6, Zoo
Odstavené tram-trainy pri Albtalbahnhof a v blízkosti hlavnej stanice
Tram-train prichádza z "veľkej železnice" do električkovej siete v širšom centre Karlsruhe
#889, 971, linka S5, S51, Kronenplatz
Nástpištia v električkovom tuneli sú dlhé 100 metrov, z čoho 80 metrov je vo výške 340 mm a 15 metrov vo výške 550 mm
Stadtbahntunnel má tvar písmena T a nahradil povrchové električkové trate
Stanica metra (električky) Trindade vyrástla na mieste pôvodnej železničnej stanice
Interiér električky Flexity Swift
Súprava #127+118 mieri do podzemnej časti
Súprava #127+118
#104, linka C, Avenida Fabril do Norte
#411, linka Wiener Lokalbahnen, Maria Enzersdorf Südstadt
Bombardier T #2699 prichádza do stanice Spittelau
#6026 pri požiarnej zbrojnici
Flexity Swift v zdanlivo zanedbanej, no o to živšej štvrti
V Melbourne je stále veľa zastávok električiek bez nástupného ostrovčeka
Flexity Swift v zdanlivo zanedbanej, no o to živšej štvrti
#6034, linka 11, Brunswick St
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie