imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Fribourg
Duobusy Volvo / Hess / ABB B10MA-55 jazdili vo Fribourgu medzi rokmi 1987 - 2010
Trolejbusy Saurer / Hess / SAAS 4 TP 54 jazdili vo Fribourgu takmer 4 desaťročia (1964 - 2003)
Volvo / Hess / ABB B10MA-55 boli prvými duobusmi a zároveň prvými kĺbovými vozidlami na dráhe vo Fribourgu
Tým, že išlo o duobusy, trolejbusy s naftovým motorom mali pridelené štátne evidenčné čísla motorového vozidla
Saurer / Hess / SAAS 4 TP 54 na dnes už neexistujúcej trati pri železničnej stanici
Trolejbusy Saurer / Hess / SAAS 4 TP 54 sa v bežnej premávke dožili aj 21. storočia, pričom posledný doslúžil v roku 2003
Volvo / Hess / ABB B10MA-55 už s novým náterom
Duobusy Volvo / Hess / ABB B10MA-55 dostali počas prevádzky nové interné čísla zvýšené o 400
Duobusy MAN / Hess / Kiepe NGT 204 F sa podobajú trolejbusy Swisstrolley 2
Druhá edícia fribourských duobusov bola vyrobená firmami MAN / Hess / Kiepe NGT 204 F v roku 2004 a v prevádzke vydržala do roku 2021
MAN / Hess / Kiepe NGT 204 F pred železničnou stanicou
Linka 5 má viacero konečných a spoje sú rozlíšené písmenom na prvom mieste
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III má podobne ako ostatné vozidlá farebne odlíšené číslo linky aj na transparente
Duobus Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F na okružnom úseku linky 2 bez trolejového vedenia
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Natrolejovanie na zastávke Moncor
Vyznačenie hrany, kde musí duobus zastaviť, aby sa natrolejil
Prvý fribourský duobus Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F z roku 2004
Švajčiarske označenie samoobslužného systému vo vozidlách
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Zastávka Méridienne jasne preferuje MHD
Jeden z trolejbusov Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III dodaných v roku 2010
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III stojí v zastávke v jazdnom pruhu
Moderné riešenie zastávky v jazdnom pruhu
Problém s diakritikou na vnútorných transparentoch sa nevyskytuje len na Slovensku...
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III na konečnej Schoenberg
Automat na cestovné lístky a karty
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III v centre mesta
Zastávkové cestovné poriadky
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Navigácia k historickej mestskej lanovke
Horná stanica 121-metrov dlhej a 58-metrov výšky prekonávajúcej lanovky
Mercedes-Benz O 530 G Citaro v 35-tisícovom Fribourgu
Pri križovaní pešej zóny platia pravidlá ako pre obytnú zónu
12 trolejbusov Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III z rokov 2010 - 2011 je vybavených aj 100-kW dieselagregátom
Jasné rozlíšenie rôznych trás linky 5
Mercedes-Benz O 530 G Citaro #595
Lanovka z roku 1899 má rozchod 1200 mm
Lanovka medzi St-Pierre a Neuveville
Lanovku vyrobila firma Doppelmayr-Von Roll a ako posledná vo Švajčiarsku funguje na princípe protiváhy vody
Lanovka je zachovaná v rovnakom stave, v akom bola v roku 1899 skonštruovaná
Historický vozeň lanovky
Dolná stanica lanovky
Míňajúce sa vozne lanovky
MAN NM 243 Lion's City M z roku 2007
V mieste zastávky je vozovka zúžená
Midibusová linka 4 sa prepletá aj úzkymi mostami v starom meste
MAN NM 243 Lion's City M vchádza na historický drevený most
9-metrový MAN NM 243 Lion's City M sa zmestí aj do úzkeho starého mesta
Trolejbusy od roku 1949 vo Fribourgu nahrádzali električky, až do ich zániku v roku 1965
Volvo 8700 LE na autobusovej stanici umiestnenej pod železničnou stanicou
Volvo 8700 LEA čaká na výkon na prímestskej linke
Pohľad do autobusovej stanice ležiacej pod železničnou stanicou
#559, FR 300415, linka 6, Avenue de la Gare
Duobus Hess / MAN / Kiepe NGT 204 F
Duobus Hess / MAN / Kiepe NGT 204 F
Autonómny autobus Navya Arma
Konečná zastávka autonómneho autobusu Navya Arma
Autonómny autobus Navya Arma
Autonómny autobus Navya Arma premáva vo Fribourgu od roku 2017 v rámci pilotného projektu
Navya Arma na konečnej pri nosnej duobusovej linke
Trasa, na ktorej premáva autonómny autobus, vedie málo frekventovanými uličkami, zónou vyhradenou práve pre tento autobus a areálom technologického centra
Prevádzka autonómneho autobusu sa zatiaľ nezaobíde bez obsluhy, ktorá na križovatkách diaľkovo ovláda svetelnú signalizáciu, diaľkovo ovláda rampu pri vstupe do areálu technologického centra a dohliada na jazdu
Ovládací displej v autonómnom autobuse Navya Arma
Zastávka pre autonómny autobus
"Garáž" pre autonómny autobus
Autonómny autobus Navya Arma sa pohybuje maximálnou rýchlosťou 25 km/h, na väčšine trasy nižšou
Navya Arma na konečnej zastávke v inovačnom centre
Navya Arma
Autonómny autobus môže prudko zabrzdiť
Kapacita autobusu Navya Arma je 11 sediacich cestujúcich
Navya Arma
Duobus Hess / MAN / Kiepe NGT 204 F na trase mimo trolejového vedenia
#593, FR 300438, linka 1, Marly, Gérine
Cestovný poriadok s dojazdovými spojmi
#515, FR 300395, linka 1, Marly, Gérine
#556, FR 300412, linka B5, Avenue de la Gare
Dvere v autonómnom autobuse Navya Arma
Vyhýbanie sa dvoch autonómnych autobusov jazdiacich na pokusnej trase
Autonómny autobus zatiaľ jazdí rýchlosťou najviac 10 km/h, jeho pokusná trasa vedie aj cez stavenisko
Autonómny autobus má zatiaľ rezervy v pristavovaní blízko obrubníka zastávky
#517, FR 300397, linka 2, Avenue de la Gare
#524, linka 4, Place de la Gare
Jeden z 10 hybridných trolejbusov dodaných do Fribourgu v roku 2020
Batériový trolejbus Hess lighTram 19 DC z roku 2020 s nabíjaním pod trakčným vedením
Citará v autobusovom termináli pod železničnou stanicou
#352, FR 300403, linka 4, Gare Routière
Unifikovaná švajčiarska navigácia s farebným vyznačením nosných liniek MHD
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie