imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Ázia
›
Japonsko
› Tokio (東京, Tōkyō)
Tokijský mestský nadzemný vlak na linke Chuo-line
Elektronické informačné panely na zastávke Limousine Bus
Najlacnejší spôsob ako sa dostať z tokijského letiska Haneda do centra Tokia je použiť tzv. Limousine Bus
Elektronická brána upozorňuje na príchod vlaku
Informačné tabule na nástupištiach bežne ukazujú nasledujúce dva odchody danej linky
Nástupištia frekventovaných staníc sú vybavené automatickými bránami
Dvojjazyčné informačné tabule na jednej z najfrekventovanejších staníc Tokia
Informačný displej vo vozidle metra
Navigačná tabuľa pri vstupe do podzemnej promenády
Jedna a tá istá zastávka má 3 kódy
Automaty na cestovné lístky
Šípky usmerňujúce davy ľudí
Súprava vlaku jazdiaceho v centrálnej časti Tokia
Pomocné monitory priemyselnej televízie sledujú celú dĺžku nástupišťa
„Prosím, stíšte si mobilný telefón“
Automatické brány na nástupišti
Zastávková tabuľa metra
Prichádzajúce metro smerujúce do destinácie Roppongi
Informačná tabuľa s autobusovými linkami
Uchytenie trolejového vodiča metra
Metro vychádza z tunela a blíži sa k stanici Roppongi
Kľúčový dopravný uzol Šindžuku s najrušnejšou železničnou stanicou na svete
Stanica Šindžuku obklopená rôznymi administratívnymi budovami
Jednotky E235-0 a E231-1000 reprezentujú čisto tokijskú mestskú železnicu a prímestskú železnicu pokračujúcu desiatky kilometrov za centrum Tokia
Informačný displej jednotiek E235-0 pri odchode zo stanice zobrazuje sezónny motív, v tomto prípade kvitnúce kosatce
Jednotka E259 spája Tokio s letiskom Narita, z čoho pramení aj názov Narita Express
Jednotka E235-0 pri zvyšku starej stanice Harajuku (historická staničná budova bola asanovaná v roku 2020)
Zastávkový označník spoločnosti Toei Bus
Zastávkové cestovné poriadky autobusových liniek
V Tokiu bolo v roku 2023 vidieť len minimum elektrobusov, napríklad typ EV Community Bus z rovnakého roku sa stal prvým prevádzkovaným elektrickým autobusom u spoločnosti Tokyu Bus
V Tokiu bolo v roku 2023 vidieť len minimum elektrobusov, napríklad typ EV Community Bus z rovnakého roku sa stal prvým prevádzkovaným elektrickým autobusom u spoločnosti Tokyu Bus
#E372, 品川230い ・3 72, linka 97, Shinjuku-dori
#D010, 杉並210う・・ 10, linka 33, Shinjuku
Autobus s maskotom spoločnosti Keio Bus
Večerné nástupište autobusových liniek na stanici Shinjuku (Šindžuku) nenaznačuje, že ide o najrušnejšiu stanicu na svete s denne viac ako 3.5 milióna cestujúcich
Autobus z roku 2007 v službách Kanto Bus
Rozsah autobusovej dopravy na stanici Shinjuku ani zďaleka nemôže konkurovať železničnej doprave na tejto najrušnejšej stanici na svete
#H885, 練馬200か36-30, Nippori
Električka Alna Sharyo radu 8800 z roku 2010
Tokyo Sakura Tram je segregovanou električkovou traťou s vysokými nástupišťami, rozchodom 1372 mm a napájaním 600 V DC
Električka Alna Sharyo #8501 z roku 1992
Aj keď električky radu 8900 vyzerajú podobne ako Karosy 700, vyrobené boli až v rokoch 2015 - 2016
Obe konečné 30-zastávkovej električkovej linky sú jednokoľajné
Jedna z jediných dvoch električkových tratí v Tokiu nesie názov Tokyo Sakura Tram, ľudovo tiež Toden, aj keď v tomto prípade nie je lemovaná sakurami, ale ružami
Obe konečné 30-zastávkovej električkovej linky sú jednokoľajné
Pracovisko vodiča
Informácia vyzývajúca cestujúcich k ohľaduplnosti voči zdravotne postihnutým spolucestujúcim označeným príslušným symbolom
Miestne dopravné systémy v Japonsku veľmi často hýria farbami na vozidlách
Drvivá väčšina Tokyo Sakura Tram má otvorený zvršok, nájdu sa však aj úseky s vegetačným krytom
Rozchodníky v boxoch umiestnených na otvorenom zvršku
Rozchodníky v boxoch umiestnených na otvorenom zvršku
Električky radu 7700 boli prestavané v rokoch 2016 - 2017 zo starších vozidiel vyrobených ešte v 1950. rokoch
Jediné električkové depo Tokyo Sakura Tram
Alna Sharyo #8809 z roku 2010
Končiaci spoj odbočuje do depa
Presúvanie električky na správnu koľaj v rámci depa
Presuvňa v depe
Séria 7000 pochádza ešte z 1950. rokov a v rokoch 1977 - 1978 bola prestavaná s použitím nových karosérií
Električka Nihon Tetsudo & Jidosha z roku 1949 slúži ako múzejný exponát
Takmer všetky priecestia Todenu sú chránené závorami
#R585, 練馬200か18-99, linka 64, Kajiwara
Všetky nástupištia Todenu sú vysoké
Alna Sharyo #8502 z roku 1992
#7703 v stave po modernizácii v roku 2016 s retro náterom
Žltá edícia radu 8900
#8501 z roku 1990
Jedno z mnohých chránených priecestí
Alna Sharyo #8803 z roku 2010
Alna Sharyo #8808 z roku 2010
Na priecestiach šípka zobrazuje, ktorým smerom pôjde električka
Miestne dopravné systémy v Japonsku veľmi často hýria farbami na vozidlách
#7702 na krátkom úseku, na ktorom trať vedie bez oddelenia od cesty
Horná stanica parkového ozubnicového monorailu do parku Asuka
Krátky ozubnicový monorail vedie do malého mestského parku
Interiér jediného vozňa monorailu
#F611, 練馬230あ ・6 11, Ōji
Spodná stanica parkového monorailu
Ozubnicové monoraily sú v Japonsku označované ako "slope car" (vozeň na svahu)
Ozubnica strmého monorailu
Nástupištia električky pod železničnou traťou
#8903, linka Toden Arakawa Line, Ōji-ekimae
Do električiek sa nastupuje prednými dverami a cestujúci si buď kúpi cestovný lístok pri vodičovi alebo sa ním preukáže vodičovi. Výnimkou je stanica Ōji-ekimae, kde vzhľadom na vyšší dopyt cestujúcich cestovné lístky predáva zamestnanec dopravnej spoločnosti priamo na nástupišti
#8503 z roku 1992
Zastávková informačná tabuľa nezobrazuje počet minút do príchodu električky, ale graficky zobrazuje, koľko zastávok ďaleko sa nachádza najbližší spoj
Drevené hranoly na trati umožňujú jej pojazďovanie pre potreby priľahlej stavby
Jednokoľajná konečná Todenu
Vitrína s cestovným poriadkom a displejom ukazujúcim vzdialenosť spoja vyjadrenej počtom zastávok pred aktuálnou zastávkou
Autobusové depo uprostred obytnej štvrte
Reklama na vodíkové autobusy umiestnená v dieselovom autobuse
Komixové čalúnenie sedadiel dopravcu Toei
#6704, 世田谷210 あ67-04, Shibuya
Frekvencia autobusových spojov na stanici Šibuja si vyžaduje riadenie pracovníkom
Dočasné plochy pre autobusy pri frekventovanej križovatke pri stanici Šibuja
Tokijský monorail jazdí najviac 80 km/h
Systém Yurikamome bol otvorený v roku 1995 a po predĺženiach má dĺžku 14,7 km
Vodíkový autobus Toyota Sora
Vodíkový autobus Toyota Sora
Rozšírené nástupište nad koľajou metra
Rozšírené nástupište nad koľajou metra
Jednotka radu Tobu 9000 z roku 1987
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie