imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Bosna a Hercegovina
› Sarajevo (Сарајево)
Modernizovaná električka Satra II (obdoba K2R/K2S) #509 (ex K2YU #267)
Trolejbus MAN SL 172 HO #4402 (ex Solingen #57) na nábreží
MAN / ÖAF SG 200 HO #4125 (ex Solingen #63) na nábreží
Trolejbus MAN SL 172 HO #4402 (ex Solingen #57) na nábreží
Zastávkový označník
K2YU #248 pri hoteli Holliday Inn
Umiestnenie pantografu na zadnom dieli K2YU #202 bolo požiadavkou tamojšieho dopravného podniku
K2YU #237
K2YU #202 so zberačom vzadu
Uviazol aj snežný pluh
Satra II v záveji
K2YU s cencúľmi
K2YU pod perinou
Kolóna zaviatych električiek Satra II
Uviaznuté električky Satra II
Satra II v pohybe pred sídlom prezidenta
Satra II po odprataní snehu z centra
K2YU medzi závejmi
Prístup k zastávke je len po trati
Satra II v záveji
K2YU #255 pri mešite
Ikarbus IK206 v centre mesta
K2YU #237 pred Katedrálou Srdca Ježišovho
K2YU #289 pri Katedrále Srdca Ježišovho
Autobusy MAN SL223 na konečnej v centre mesta
MAN SL223 pred pravoslávnym Chrámom Narodenia Presvätej Bohorodičky
K2YU #228 prechádza jednou z dvoch hlavných jednosmerných ulíc okolo centra
K2YU #228 pri Centrálnej banke Bosny a Hercegoviny
Satra II #503 pred prezidentským palácom
Satra II #503 vznikla modernizáciou K2YU #280 v roku 1995
K2YU #263 pred mešitou Alipašina
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4139 ex SWS Solingen #19 z roku 1985 jazdí od roku 2004 v Sarajeve
Satra II #511 (ex #242) bola v čase fotografovania poslednou modernizovanou električkou K2YU na tento typ (2009)
Satra II #511
K2 #292 prišla v roku 1996 ako humanitárna pomoc, pôvodne jazdila v Bratislave pod číslom 7038
Satra II #507 (ex K2YU #216) modernizovaná v roku 2006
Satra II #507 (ex K2YU #216) modernizovaná v roku 2006
Kopy snehu namiesto obratiska električkovej linky 6
MAN SL223 na prestupnej križovatke medzi všetkými trakciami MHD
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4128 ex SWS Solingen #15 z roku 1984 jazdí od roku 2002 v Sarajeve
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4139 ex SWS Solingen #19
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4156 (ex VBSG St. Gallen #152) odkúpený v roku 2010
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148 (ex VBSG St. Gallen #163) odkúpený v roku 2010
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148
Interiér trolejbusu NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148
Po odkúpení trolejbusov NAW / Hess / ABB BGT 5-25 im boli ponechané aj pôvodné ev. čísla zo St. Gallen
Interiér NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4148 odchádza do hmly
K2YU #266
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL172 HO M12 #4430 (ex SWS Solingen #43)
Interiér štandardnej sarajevskej električky K2YU
K2YU #238 pred Sarajevskou univerzitou
K2 #291 (ex DPB #7034) prišla v roku 1996 z Bratislavy cez Prahu ako humanitárna pomoc
Kabína vodiča v #263 je rovnaká ako vo väčšine električiek tohto typu v Sarajeve
K2YU #263 s celočervenými sedadlami a hrdzavými schodíkmi
Satra II #504 (ex K2YU #250) modernizovaná v roku 2006
Otvorená kabína vodiča v K2YU #228
K2YU #228 na nábreží
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SG200 HO M18 #4129 ex SWS Solingen #12 z roku 1984 jazdí od roku 2002 v Sarajeve
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4155 (ex VBSG St. Gallen #168) z roku 1992 odkúpený zo Švajčiarska v roku 2010
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL172 HO M12 #4406 (ex SWS Solingen #63) bol z Nemecka odpredaný iba po 10 rokoch prevádzky, a to v roku 1997
NAW / Hess / ABB BGT 5-25 #4155 s pôvodným aj novým ev. číslom prechádza cez Park Atmejdan
Posledná originálna K2YU dodaná do Sarajeva (1983) vedľa vyhorenej Národnej knižnice
K2YU #212 blokovaná taxíkom
Palubný počítač električiek
Odhrnutá električková radiála
Satra II #503 pri múzeách
Interiér K2YU #215 z roku 1975
Označovač v električke
Pohľad na predstaničný priestor s obratiskom električiek, nástupišťom autobusov (za kopami snehu) a toho času najvyšším mrakodrapom na Balkáne
MAN SL222 #822 z roku 1998
K2YU #215 odchádza zo železničnej stanice
K2YU #286 pod najvyšším mrakodrapom na Balkáne
K2YU #263 v spoločnosti MAN SL222 #806
Deravé schody na "kačici"
K2YU #266 na najdlhšej linke siete
K2YU #215
K2 #291 (ex DPB #7034) prichádza do centra
K2YU #289 v sarajevskom nátere
K2YU #217 s reklamou na Turecko
K2YU #271
K2YU #212 za kopou odhrnutého snehu po snehovej kalamite
Pohľad do vozovne na autobusy MAN SL222 a Ikarbus IK206 a IK201
Pohľad do vozovne na odstavené električky Satra II a K2YU
Výhybka a návestidlo pri výjazde z vozovne
K2 #292 (ex DPB #7038) prechádza popri vozovni
K2YU #238
Interiér K2 #291 (ex DPB #7034)
K2 #291 (ex DPB #7034) na konečnej v Ilidži
#291 vyčkáva pri turnikete na nástupište električiek
Ikarbus IK206 #424
Prestupný terminál Ilidža s autobusmi Gräf & Stift UH240 #668 (ex ÖBB), Ikarbus IK201 #400, Ikarbus IK201 #401 a MAN SL222 #841
Prestupný terminál Ilidža s autobusmi Gräf & Stift UH240 #668 (ex ÖBB) a Ikarbus IK201 #401
Intímny interiér K2 #291 (ex DPB #7034) osvetlený už len niekoľkými žiarovkami namiesto žiariviek
Panel vodiča v K2 #291 (ex DPB #7034)
Kabína vodiča v K2 #291 (ex DPB #7034)
Ikarbus IK201 v prestupnom terminále
K2YU #248 vyčkáva na ohradenom nástupišti, kam je možné vstúpiť jedine cez turniket
Pohľad na prestupný terminál Ilidža s električkovými (úplne vľavo) a autobusovými nástupišťami a medzi nimi snehovou bariériou
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie