imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Európa
›
Španielsko
› Barcelona
Interiér vozňa vyrobeného firmami Leitner a SigmaCabins, ktorý slúži od roku 2021
Interiér vozňa vyrobeného firmami Leitner a SigmaCabins, ktorý slúži od roku 2021
Výhybňa lanovej dráhy na Tibidabo
Lanovka na Tibidabo bola sprevádzkovaná v roku 1901
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy na Tibidabo
Horná stanica lanovej dráhy sa nachádza v zábavnom parku Tibidabo, ktorý bol otvorený v roku 1905 a je jedným z najstarších doteraz fungujúcich zábavných parkov na svete
Vozeň vyrobený firmami Leitner a SigmaCabins
Pri prestavbe lanovej dráhy v rokoch 2019 - 2021 bol zmenený rozchod z 1000 mm na 1400 mm
Interiér vozňa vyrobeného firmami Leitner a SigmaCabins, ktorý slúži od roku 2021
Interiér vozňa vyrobeného firmami Leitner a SigmaCabins, ktorý slúži od roku 2021
Interiér vozňa vyrobeného firmami Leitner a SigmaCabins, ktorý slúži od roku 2021
Lanovka Telefèric del Port s vežami Sant Sebastià a Jaume I
Pôvodne bola lanovka rozdelená na dve časti, každá fungovala s dvoma kabínami
Zariadenie v stanici Sant Sebastià
Lanovka ponúka výborné výhľady na Barcelonu
Kabína v stanici nad prístavom
Interiér kabíny
Zariadenie v stanici Sant Sebastià
Konečná lanovky Telefèric del Port vysoko nad Stredozemným morom
Veža Sant Sebastià, kde lanovka končí
Veža Torre Jaume I bola až do roku 1966 najvyšším pylónom visutej lanovej dráhy na svete
Pohľad na lanovú dráhu Telefèric del Port zo stanice Miramar
Visutá lanová dráha Telefèric del Port má pohnutý osud
Prímestský vlak spoločnosti Renfe na normálnorozchodnej regionálnej železnici
Tunel metra liniek L9 a L10
Svetelná signalizácia pre električky
Hybridné Volvo zachytené v podvečernej Barcelone
Volvo 7900A Hybrid
Castrosua New City 18LG CNG / MAN NG313F
Informačný leták, ako cestovať barcelonskými autobusmi počas pandémie koronavírusom COVID-19
#6122, 6424 LBW, linka D20, Passeig Marítim de la Barceloneta
Castrosua New City 18LF GNC / MAN NG313F
Elektrické jednotka radu 447 a 470
Poschodová elektrická jednotka radu 451
#1540, 7251 LBW, linka 39, Pl. d'Urquinaona, zastávka Pl Urquinaona
MAN Lion's City 12 G prechádza okolo monumentu španielského maliara Antoniho Viladomata
#02, linka T4, Ciutadella, zatávka Vila Olímpica
#02, linka T4, Ciutadella, zatávka Vila Olímpica
#3685, 9967 JVN, linka 24, Passeig de Gràcia, zastávka Pg de Gràcia - Consell de Cent
Mercedes-Benz Citaro II #2710 s reklamou na tenisky New Balance
#5414, 9806 HTK, Carrer de la Mallorca
#3655, 7930 JKN, linka 33, Carrer de la Mallorca
MAN Castrosua New City 12LF GNC
#2434, 5439 DFP, linka 22, Avinguda de la República Argentina
Castrosua New City 18LF GNC
#1612, 6780 KMY, 7168 JVB, 8533, linka 59, El Poblenou
Castrosua New City
#2815, linka V25, El Poblenou
V Barcelone väčšina autobusov jazdí na alternatívne druhy paliva
#2815, 9885 KRZ, linka V25, El Poblenou, zastávka Cementiri de l'Est
Cestovné poriadky na zastávke Pl de Joan Peiró
#1856, 9442 LNV, linka 27, Plaça dels Països Catalans, zastávka Est. Sants
Elektrická jednotka radu 213 patriaca Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
Pohľad na nástupište automatickej linky metra L9
Stanica metra Sagrada Família
Zastávkový označník nočnej linky
Irisbus Iveco CityClass / Castrosua City Versus
Alstom Citadis 302
Vozeň Tramvia Blau z roku 1904
MAN NL 223 F / Castrosua City Versus
Podzemná stanica prímestskej železnice
Podzemná stanica prímestskej železnice s časťou nástupišťa oddelenou od koľajiska
Van Hool Exqui.City 24 hybrid
Interiér Van Hool Exqui.City 24 hybrid
Interiér CAF série 112
CAF série 113
CAF série 112
MAN / Castrosua CS 40 City
Mercedes-Benz O 530 Citaro ako náhradná doprava za funicular
Metro série 9000
Metro série 9000
MAN Lion's City Hybrid
Solaris Urbino 18 III Hybrid
Volvo 7900A Hybrid
Rázcestie
Irisbus Citelis CNG / Castrosua City Versus
Alstom Citadis 302
Irisbus Citelis CNG / Castrosua City Versus
Alstom Citadis 302
Indcar / Mercedes-Benz Sprinter
Irisbus Citelis CNG / Castrosua City Versus
MAN NL 283F / Sercar pred olympijským štadiónom
MAN NG 313F / Castrosua CS-40 #3466
Iveco 491E.12.25 / Noge Cittour #6747 pod lanovkou vedúcou z kopca Montjuic do prístavu
Zatrávnená trať pri zastávke El Maresme
Zelená električka má v Barcelone zelenú
Konečná linky T4 Ciutadella
Alstom Citadis 302 vchádza na konečnú linky T4
Historická električka sa dožila aj éry moderných vozidiel v iných častiach mesta
#7, linka Tramvia Blau, Avinguda del Tibidabo
Lanovka na Tibidabo v spodnej stanici
Tramvia Blau pod Tibidabom
Autá nezaberajú väčšinu uličného priestoru - miesto zostalo aj pre električky a cyklistov
Zelený jednokoľajný koncový úsek linky T2
Jednokoľajný koncový úsek linky T2 - zastávka Centre Miquel Martí i Pol
Jednokoľajný koncový úsek linky T2 s obojstrannou zastávkou
Jednokoľajný koncový úsek linky T2
Jednokoľajný koncový úsek linky T2
Konečná električkovej linky T2 bezbariérový prechod tvoriaci retardér pre automobilistov
Preferencia električky je samozrejmosťou
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie