Dopravca AZ-Lines vsadil na vozidlá tureckého výrobcu Andadolu Isuzu.
V týchto dňoch začali na linkách MHD Malacky premávať nové autobusy, ktoré do svojho vozidlového parku zaradil dopravca AZ-Lines Nitra. Dopravca zabezpečuje MHD v Malackách na troch linkách od začiatku roka 2025 na základe 1-ročného kontraktu s mestom Malacky. Spočiatku boli na linky nasadzované jazdené autobusy rôznych typov (SOR, Irisbus, Iveco). Vo februári dopravca nasadil do premávky jeden nový, na Slovensku zatiaľ neobvyklý, linkový autobus Isuzu Kendo dĺžky 12,3 metra s kapacitou 82 miest (59 na sedenie, 23 na státie). Hoci autobus nie je nízkopodlažný, pri druhých dverách je vybavený výsuvnou zdvíhacou plošinou, vďaka ktorej je možné prepraviť aj cestujúceho na invalidnom vozíku. Autobus je poháňaný naftovým motorom Cummins s výkonom 269 kW spojeným s automatickou prevodovkou ZF. Vozidlo od tureckého výrobcu Anadolu Isuzu v minulom roku slúžilo ako prezentačné pre predajcu autobusov tejto značky na Slovensku. Konktrakt s mestom pôvodne počítal s nasadením troch nových malých autobusov a s takýmto veľkým autobusom sa neuvažovalo, no vzhľadom k vyťaženiu linky C sa pristúpilo k úprave zloženia vozidlového parku.
Teraz boli aj zvyšné dva staršie autobusy nahradené novými. Ide o dva minibusy Isuzu NovoCiti Life v najnovšej faceliftovanej verzii. Dvojdverové čiastočne nízkopodlažné (low-entry) vozidlá majú dĺžku necelých 8 metrov a prepravnú kapacitu 45 cestujúcich, z toho 23 sediacich a 22 stojacich, k dispozícii je aj priestor pre detský kočík alebo invalidný vozík. Plne klimatizovaný interiér je v linkovom vyhotovení s vysokými sedadlami v usporiadaní 2+2, nad ktorými sú police na uloženie príručnej batožiny. Pracovisko vodiča s automatickou prevodovkou Allison 2100 je oddelené kabínkou, vozidlá sú vybavené 8 asistenčnými bezpečnostnými funkciami podľa európskej bezpečnostnej normy GSR. Vozidlo poháňa naftový motor FPT NEF 4 (Euro 6E) s výkonom 137 kW. Výrobca najnovšie počas výroby ošetruje skelet vozidiel proti korózii aj kataforézou, čím predlžuje jej životnosť. Minibusy sú vybavené optickým informačným systémom od firmy Bustec s predným, bočným a zadným LED displejom. Tarifný systém je EMtest s palubným počítačom Mijola. Cestujúci budú mať k dispozícii aj USB nabíjačky a Wi-Fi internet.
Malé autobusy Isuzu NovoCiti Life na Slovensku prevádzkuje už len malý dopravca DZS-M.K. Trans, ktorý využíva dve vozidlá (v staršej verzii z roku 2020) na linkách MHD Humenné.