V rámci IDS BK sa zmeny týkajú prevažne len časových polôh odchodov jednotlivých regionálnych vlakov.
Od nedele 9. decembra 2018 vstúpi do platnosti nový grafikon vlakovej dopravy pre obdobie 2018/2019. V rámci vlakov, ktoré sú zahrnuté do Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji, neprichádza k zmenám v počte vlakov. Rozsah regionálnych vlakov, ktoré boli zavedené v roku 2018, zostáva zachovaný. Zmeny sa týkajú najmä časovej polohy odchodov jednotlivých vlakov.
V stanici Bratislava-Petržalka bude po novom zabezpečená nadväznosť medzi vlakmi linky S65 (Senec - BA-Nové Mesto - BA-Petržalka) a S8 (BA-Petržalka - Rusovce - Rajka).
Na linke S70 (Bratislava - Kvetoslavov) bude okrem časovej zmeny odchodov niektorých vlakov rozšírený počet vlakov, ktoré budú v rannej a popoludňajšej špičke zastavovať v Rovinke. Zároveň sa rozširuje počet vlakov počas pracovných dní v rannej a popoludňajšej špičke, ktoré budú premávať aj v období od 24. decembra do 6. januára.
Spojenie Bratislavy so susednou Viedňou doplní nový pár IC vlakov IC44/IC45 (Košice - BA, hlavná stanica - BA, Petržalka - Wien, Hbf a späť) a jeden pár vysokorýchlostných vlakov Railjet express rjx160/rjx167, ktorý bude premávať medzi Bratislavou a Zürichom cez Viedeň, Salzburg a Innsbruck. Spomínané IC vlaky budú mať vo Viedni zabezpečený prípoj smerom do Zürichu a Frankfurtu. Vo vlakoch Railjet xpress však nebudú platiť cestovné lístky Wien Ticket/Wien Ticket+Z100.
Error 0x007
A aj tie ostatné výroky sú mimo.
Zaujímavé, že tí zaostalí Rakúšania očividne nepoznajú vlaky vyššej kategórie, keď si tam vo "vysokorýchlostných" vlakoch môžeš cestovať za tarifu tamojších IDS...
Súhlasím síce, že ak sa stane situácia neznesiteľná, že sa to dá riešiť tarifným spôsobom, ale ostatní ti už vysvetlili, že taká nie je situácia pri spomínaných spojoch do Rakúska.
Ale však ja sa tam párkrát pozriem na ten rjx, potom ti poviem aké to tam je natrieskané...