Sneženie: linka 33 nepremáva (9.2.2015 17:00 – 18:45)
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Ilustračné foto © Matej Kavacký


Pre nezjazdnosť cesty aktuálne nepremáva trolejbusová linka 33 na Dlhých dieloch.

Linka 32 zatiaľ na Dlhé diely premáva.

Aktualizácia: Od 18:45 je premávka linky 33 obnovená.


9.2.2015, obnovenie premávky - 9.2.2015
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Petto10.2.2015 8:49 #15 Re:
Reakcia na #9 od TTV01:
2 hnane napravy nie su len kvoli snehu, ale aj pre lahsie zvladanie stupania do kopca, na ktorom pohoreli niekolkokrat diferencialy z 25 tr.
Andy10.2.2015 8:23  +2#14 Re:
Reakcia na #9 od TTV01:
Možno to z krátkodobého pohľadu nie je ekonomické, ale ak chce mesto presvedčiť ľudí, že majú uprednostniť MHD, nemôže ani niekoľko krát do roka nastať situácia, že človek čaká hodinu na zastávke, keď autom by jeho cesta do práce bola len o nejakých 10 minút dlhšia ako obvykle. Keď sa to stane počas veľkej kalamity povedzme raz za rok, každý to toleruje, ale keď sa to už stane druhý, tretí krát, aj keď toho snehu až toľko nie je, tak si myslím, že veľa ľudí to motivuje k používaniu auta a celá snaha o podporu MHD je v keli. Ja už podvedome pri podobných situáciách beriem automaticky auto a keď obieham v 50 km/h šmýkajúce trolejbusy, ktoré horko ťažko zvládajú Prievozskú, len sa mi potvrdí, že som si vybral správne.
skopi10.2.2015 5:11 #13 Re:
Reakcia na #9 od TTV01:
Čiastočne súhlasím, ale ide o to, že hnaná zadná náprava sa na kopcovitých terénoch ľahšie opotrebuje. 4 25Trky stáli pred nedávnom v Krasňanoch... Pokiaľ viem, všetky pre rovnaký problém a tým je práve spomínaná zadná náprava.
trolejbus62079.2.2015 20:46 #12 Re:
Reakcia na #11 od trolejbus6207:
ops, oprava - nie 27Tr, ale Solaris Trollino 18 T/Cegelec
trolejbus62079.2.2015 20:45 #11 Re:
Reakcia na #6 od Quakeman:
podľa nepotvrdených šumov ani hnaná stredná náprava na ústeckých 27Tr-kách nie je žiadne terno - pri poslednej snehovej kalamite vraj zostali 27Tr-ky v kopcoch visieť podobne ako 25Tr-ky, jednoznačne treba dve poháňané nápravy, viď štyri ex La Chaux-de-Fonds 27Tr-ky, dnes jazdiace v Salzburgu
Petto9.2.2015 20:37 #10 Re:
Reakcia na #9 od TTV01:
Dlhodobo odstavene su vsetky "parne" 25ky , 6703 uz jazdila dnes po meste ako sluzobna jazda
TTV019.2.2015 20:30 #9 Re:
Ono z ekonomického hľadiska kupovať vhodnejší trolejbus na pár dní v roku keď majú problémy nie je najefektívnejšie veď si zoberte že je problém povedzme 10 dní z 365 to je problém len v 2,7% daný typ autobusu čo spomínate bude určite drahší a tým pádom nie efektívny nákup.

Dnes som išiel hore kopcom /iným/ autom cca o 10 a mám zimné gumy a aj tak to bolo na hrane tak aj zimné gumy nie sú vždy záchrana, ale určite posunú hranicu zjazdnosti.

PS: keď vravíte tak aký typ trolejbusu to spĺňa? lebo podľa mňa asi budú musieť niečo robiť pokiaľ to zatrolejujú od hroboňky veď tuším už 1/2 25Tr je odstavená / alebo aspoň bola /
Dispecer9.2.2015 19:31 #8 Re:
Reakcia na #7 od Petto:
Samozrejme, určite ma na to vplyv aj kvalita pneumatík.
Petto9.2.2015 18:35 #7 Re:
Reakcia na #5 od Dispecer:
1630 tiez vysiel v pohode na 32tke na Dlhace, skor to bude nekvalitnymi gumami na hnanych napravach 25,31 Tr a predchvilou dosiel aj nejaky SOLARIS
Quakeman9.2.2015 18:34  +4#6 Re:
Reakcia na #4 od keks:
Žiadny trolejbus nemá hnanú prednú nápravu!U nás v Bratislave sú hnané buď 2 nápravy (15Tr),alebo 1 zadná náprava (25Tr,31Tr). To je chyba tendra na trolejbusy že sa neobstarali s dvoma hnanými nápravami alebo s hnanou strednou nápravou!
Dispecer9.2.2015 18:27 -3#5 Re:
Reakcia na #3 od Gryzly65:
A taktiež je to o tom, že tie trolejbusy sú kĺbové, zatiaľ čo na 32 premávajú sólo autobusy...
keks9.2.2015 18:20 -2#4 Re:
Nie som si istý, ale raz som hovoril s nejakým pánkom z DPB a on hovoril, že tieto dlhodielske trolejbusy majú práveže predný náhon (inak by sa vraj zle tocilo)... neviem či je to naozaj tak alebo bol len zmeten ako zvysok DPB, ale potom by to zmysel davalo ...
Gryzly659.2.2015 18:15 #3 Re:
Reakcia na #2 od abcd:
V type trolejbusu, resp. hnani pen poslednej napravy. Myslim, ze 15Tr (M) by mali podstatne mensie trable.

A trolliky su do kopcov vhodnejsie kvoli vyssej ucinnosti elektromotora, a to v porovnani so spalovacim motorom.
abcd9.2.2015 18:08 #2 Re:
Pokiaľ viem, teória hovorí, že trolejbusy sú práve pre podobné dôvody vhodnejšie do kopcovitých terénov. Kde autobus končí, trolejbus pokračuje. No podľa predch. príspevku je to ukážkovo presne naopak. Kde sa teda stala chyba?
peepay9.2.2015 17:33 #1 Re:
Viezol som sa asi poslednou co isla, pred zastavkou Tomankova musela v kopci zastavit a uz sa nerozbehla, z Molecovej sme odchadzali par minut po 17:00. Na Tomankovej som pockal a 32-ka ma zobrala az na Kuklovsku.