Zmeny v garážovaní a vypravovaní trolejbusov od 1.2.2015
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Nové trolejbusy sa presunú do vozovne Hroboňova, staré do vozovne Trnávka.


Ilustračné foto © Matej Kavacký


Od 1. februára 2015 príde ku zmene garážovania trolejbusov v jednotlivých vozovniach v súvislosti s prebiehajúcou rekonštrukciou vozovní a prevzatím údržby trolejbusov vo vozovni Hroboňova firmou Škoda Electric. Prinášame prehľad nového rozdelenia trolejbusov do vozovní Hroboňova a Trnávka a nasadzovanie jednotlivých typov trolejbusov na linky.

Vo vozovni Hroboňova budú deponované všetky nové nízkopodlažné trolejbusy Škoda 30 Tr (v počte 15 + 1 ks) a Škoda 31 Tr (zatiaľ v počte 42 ks), z doterajších vozidiel tam zostávajú trolejbusy Škoda 25 Tr a tri vozidlá Škoda 14 Tr (6310, 6311 a 6315), ktoré budú vypravované na nočné spoje a podľa potreby na linky 203 206 207 211.

  • Kĺbové trolejbusy Škoda 31 Tr budú vypravované na linky 33 201 202 212,
  • Sólo trolejbusy Škoda 30 Tr budú vypravované na linky 203 204 206 209 211 212,
  • Kĺbové trolejbusy Škoda 25 Tr budú vypravované tak ako doteraz na linku 33.

Vo vozovni Trnávka budú deponované staré trolejbusy Škoda 15 TrM (v počte 20 ks + 1 ks 15 Tr #6640) a Škoda 14 Tr/TrM (v počte približne 40 ks).

  • Kĺbové trolejbusy Škoda 15 TrM budú vypravované v pracovných dňoch na linky 204 208 212,
  • Sólo trolejbusy Škoda 14 Tr(M) budú vypravované na linky 64 204 205 206 207 209 210 a počas víkendov aj na linky 208 a 212.

V súvislosti so zvýšením výpravy kĺbových trolejbusov boli, resp. budú z premávky odstavené najstaršie trolejbusy Škoda 14 Tr(M) a Škoda 15 Tr(M), resp. vozidlá, ktoré sú už v nevyhovujúcom technickom stave.


27.1.2015
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Peter660729.1.2015 6:39  +1#18 Re:
Reakcia na #16 od Error 0x007:
Investícia do GO je jedna vec. Vec druhá je to, že netreba zabúdať na vek vozidiel a s tým súvisiace problémy ako technická zastaranosť či vysoký úbytok železa. Môj názor, že 6639 mohla byť nahradená 6604 zostáva, nikoho však zaujímať nemusí.
skopi28.1.2015 20:31 #17 Re:
Reakcia na #16 od Error 0x007:
Ja mam tiež skoro všetko od Peťa
Error 0x00728.1.2015 19:48 #16 Re:
Reakcia na #15 od skopi:
za blizsie info
Tusim tu Peto raz hovoril kolko to stalo
skopi28.1.2015 17:03 #15 Re:
Reakcia na #13 od Error 0x007:
V 6604 sa opravovalo všetko, ešte aj sprosté okná a jazdila 1.5 roka, po vyše ročnej VP. Určite to nebola lacná VP. 6613 bola odfláknutá, o čom svedčil aj jej stav. Veď ten tlmič, to bolo už životu nebezpečné, takže je dobré, že ju vyradili. Ale áno, 6604 mohla v pohode jazdiť, radšej mohli vyradiť niektoré Mky v blbom stave.
Ttom28.1.2015 15:48 #14 Re:
Reakcia na #13 od Error 0x007:
to by stalo za uverejnenie v mediach, jak sa plytva prachmi...
Error 0x00728.1.2015 15:40  +2#13 Re:
Ako seriozne, kolko stala VP #6604 ?
Popripade GO #6613 ?
Preco nenechali tieto vozy, a nevyhodili namiesto toho Mky, ktore maju nejaku tu vacsiu opravu uz davno za sebou? Vsak z pohladu cestujuceho to je jedno ci Mka alebo neMka, jedine predny transparent je iny...
t6a5iii27.1.2015 20:19 #12 Re:
Kolko z busov na linke 212 budu Mky?
trolejbus620727.1.2015 20:16 #11 Re:
Reakcia na #9 od TeBeCe:
aha, tak to som nepostrehol...
Peter660727.1.2015 19:03 #10 Re:
Reakcia na #5 od trolejbus6207:
Treba dodať, že zostať by mala 6640, nie 6619. Tak znelo stanovisko DPB.
TeBeCe27.1.2015 18:57 #9 Re:
Reakcia na #8 od trolejbus6207:
skor 3, lebo uz davnejsie bola aj 6845.
trolejbus620727.1.2015 18:52 #8 Re:
ešte jedna otázka ohľadom počtov vozov - v článku sa spomína 42ks 31Tr, TeBeCe v DF avizoval presun 6843 a 6844 na Hroboňku, znamená to, že nejaké dva vozy do čísla voza 6844 zatiaľ nedorazili? lebo aj podľa www.plzensketrolejbusy.cz je zatiaľ dodaných 42 kĺbových troloSORov...
Richard 1527.1.2015 18:45 #7 Re:
Reakcia na #6 od skopi:
6640 by sa mala presunúť tiež do Trnávky.
skopi27.1.2015 18:33 #6 Re:
Reakcia na #5 od trolejbus6207:
Rátal som aj 6640 medzi 15TrM, aj keď ňou vlastne nie je
trolejbus620727.1.2015 18:09 #5 Re:
Reakcia na #4 od skopi:
nech rátam, ako rátam, prevádzkových 15TrM je 20ks, 6617 + 6620 sú v Káčerove a 6640 je 15Tr

inak načasovanie hodné DPB - spúšťame modernizáciu Hroboňky a súčasne aj údržbu troloSORov Škodou Plzeň
skopi27.1.2015 17:48 #4 Re:
Tých 15TrM asi 21, nie? 6620 je už v Krasňanoch a pochybujem, že by rátali s 6604.
Author27.1.2015 16:08 #3 Re:
Reakcia na #1 od Petto:
204 je aj bude jedine poradie z Hrobonky (bud 30Tr, alebo 31Tr), takze by na 204 takmer same klbaky z Trnavky. Zmena garazovania 30Tr by mala byt docasna, takze na 210 sa este NP vozy vratia, zatial boli prioritou zachovat NP na Kramaroch, aj s ohladom na presunove km..
fanatikmhd27.1.2015 15:49 #2 Re:
Reakcia na #1 od Petto:
Automaticky Naco na hlavnu stanicu vysielat nove vozy, ked mame aj stare? Odhadujem ze 210 bude vypravena pocinaje 6229 konciac 6297
Petto27.1.2015 15:44 #1 Re:
ak spravne citam tak 204 bude v pracovne dni bordel solo,klbak tak ako dnes 208 ? a nova 210 nam konci