DPB plánuje modernizáciu vozovní elektrickej trakcie
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Ilustračné foto © Richard Hudec


Pripravovaný nákup nových nízkopodlažných električiek a trolejbusov si vyžaduje aj modernizáciu údržbových priestorov vo vozovniach dopravného podniku pre tieto nové vozidlá. Dopravný podnik Bratislava preto pripravuje projekt na modernizáciu pracovísk údržby v rokoch 2013 - 2015, na ktorý chce získať nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Doprava.

Materiál s opisom projektu budú schvaľovať poslanci Mestského zastupiteľstva na júnovom zasadnutí. Podľa uvedeného materiálu sú celkové plánované náklady na základnú modernizáciu priestorov vo vozovniach Jurajov dvor, Trnávka a Hroboňova vo výške 10,240 mil. €, plánovaná 5-percentná spoluúčasť hlavného mesta na projekte v rokoch 2014 - 2015 je 612 tisíc €.

V rámci projektu sa plánuje:

  • modernizácia ľahkej údržby trolejbusov vo vozovni Hroboňova,
  • modernizácia ľahkej údržby trolejbusov vo vozovni Trnávka,
  • modernizácia ľahkej údržby električiek vo vozovni Jurajov dvor,
  • a výstavba nového bloku údržby električiek vo vozovni Jurajov dvor.

V trolejbusovej vozovni Hroboňova sa okrem modernizácie vybavenia dielní plánuje vybudovať nová umývacia linka, zastrešenie nádvorí a výstavba protihlukových stien.

Nový blok údržby električiek vo vozovni Jurajov dvor by mal byť vybavený podúrovňovým sústruhom a umývacou linkou.

Prípravu projektovej dokumentácie na uvedenú modernizáciu prefinancuje dopravný podnik z vlastných zdrojov. Vypracovanie projektovej dokumentácie bolo zadané firme Pudos-plus s.r.o. Bratislava. Náklady na projektovú dokumentáciu sú podľa zverejnenej zmluvy vo výške cca 345 tisíc € bez DPH.


24.6.2013
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Pe6730.6.2013 22:52 #27 Re:
Reakcia na #26 od 810zssk:
Áno teraz nieje isté vobec nič. Ani to čo nám tu bude jazdiť.

Inak chcem vidieť v akom stave budú T6ky až budú mať toľko najazdené ako T3jky z rokov 1982-1987
810zssk30.6.2013 22:15 #26 Re:
Reakcia na #21 od Pe67:
Co neznamena ale ze vobec nic. To ze JD ma starsie vozy neznamena ze nevyhnutne musi dostat nove. Kludne sa to moze posuvat, teda na Krasnany nove vozy (dovodov je viac) a z Krasnan vozy do Juraku a z Juraku do srotu
Pe6730.6.2013 21:38 #25 Re:
Reakcia na #23 od Petto:
Je to možné že to bude aj takto. Lenže to by sa museli dielenský naučiť opravovať aj K2S. Viem že zo začiatku mali problémy s T3G (7835-7846)
Pe6730.6.2013 21:33 #24 Re:
Reakcia na #22 od Pe67:
Aj keď jedna vec je pravda: to že je v Krasňanoch dlhodobo lepšia údržba vozidiel. Ale boli medzi sebou vymenený vedúci dielní ľahkej údržby, takže ten lepší je teraz v JD. Snáď to skoro prinesie aj výsledky. Krasňany majú nižšiu poruchovosť. Dané hlavne tým že nemajú žiadny voz so zrýchľovačovou výzbrojou(Tr 37)
Niektoré 2xT6 sú vačšie šroty ako 2xT3SUCS už teraz. Pri jazde vo voze 7910 som mal pocit že sa za jazdy rozsype. Tak isto trhanie súpravy 7929+30 pri rozbiehaní a dobrzďovaní dnes doobeda hroza. To mohlo byť aj zlou technikou jazdy.
Petto30.6.2013 21:26 #23 Re:
Reakcia na #21 od Pe67:
Podľa mna pojdu aj tam aj tam.
Napr. Obojsmerky do Krasnan , jednosmerne do JD , zrejme aj cast K2S pojde do JD pre L2.
Pe6730.6.2013 20:44 #22 Re:
Reakcia na #15 od 810zssk:
Krasňany určite nie sú lepší výber. Ani lepší vodiči tam určite niesú. Rozdiel je v tom že jazdia na novších či modernizovaných vozoch s klímou. Chlapče máš sa veľa čo učiť.
Pe6730.6.2013 20:40 #21 Re:
Reakcia na #14 od Juraj76:
Nové električky určite nepojdu do krasňan, JD má oveľa staršie súpravy.
Petto25.6.2013 22:50 #20 Re:
Reakcia na #19 od Miroslav93:
Preco by mali skoncit v DPO ?
Miroslav9325.6.2013 22:48 #19 Re:
Sorky
Petto25.6.2013 22:15 #18 Re:
Reakcia na #17 od Miroslav93:
Ako kto alebo co tam skonci ?
Miroslav9325.6.2013 21:42 #17 Re:
nakoniec tuaj tak skoncia http://www.dpo.cz/vozy/img/v_sor_tnb18.jpg
Juraj7625.6.2013 11:37 #16 Re:
Reakcia na #15 od 810zssk:
810zssk, ďakujem.
810zssk25.6.2013 11:31 #15 Re:
Reakcia na #14 od Juraj76:
Tak logicky by davalo zmysel aby vsetky nove vozy sli do jednej vozovny a Krasnany su imho logickejsi vyber (kryta vozovna, dlhodobo lepsi vodici, atd.). V Jurajovom dvore su vsak zas ustredne dielne...
Juraj7625.6.2013 11:21 #14 Re:
V článku sa vôbec nespomína vozovňa Krasňany. Všetky električky by išli do vozovne Jurajov dvor? Alebo v Krasňanoch bude len vozovňa a údržba aj Krasňanských električiek bude prebiehať vo vozovni Jurajov dvor?
810zssk24.6.2013 22:01 #13 Re:
Reakcia na #7 od Stapfel:
nizkopodlazny
Petto24.6.2013 21:22 #12 Re:
Reakcia na #8 od gejza:
TeBeCe24.6.2013 21:13 #11 Re:
ja to vidim tak, najlepsia by bola unifikacia ako za socializmu, jeden typ v celej republike a hotovo
Petto24.6.2013 21:11 #10 Re:
Tebece: Je rozdiel v usporiadani interieru medzi SOLARIS Trollino a Skoda 26 Tr SOLARIS. Ten Skodovacky ma viac schodikov,no ten je aj tak mimo hry.
Gryzly6524.6.2013 20:55 #9 Re:
"V trolejbusovej vozovni Hroboňova sa okrem modernizácie vybavenia dielní plánuje vybudovať nová umývacia linka, zastrešenie nádvorí a výstavba protihlukových stien."

Neveril som, že sa toho raz dožijeme.. Ale aby som to nezakríkol.
gejza24.6.2013 20:38 #8 Re:
Reakcia na #7 od Stapfel:
NP - nutná provízia