bud posypovali len výhybky, ktoré nie sú vyhrievané alebo aj trať a to zrejme smyčku, lebo po napadnutí snehu tam nebol žiadny prejazd a cez deň sa topí a v noci mrzne....... a "zjazdnosť trate" v noci nejazdila....
Toto ale u DPMK neplatí! DPMK čistí žliabkové koľajnice takto: Zoberie sa vedro so soľou, do druhej ruky lopatka a potom sa to veselo rozsypuje na miesta kadiaľ vedie koľajnica a následne sa čaká, čo dokáže soľ so svojimi agresívnymi účinkami. Tak to včera vyzeralo na Festivalovom námestí. ?
Igino: Samotné žliabkové koľajnice sa nečistia, čistí sa iba električkový pás od nánosov snehu, aby sa netlačil pred vozidlom. Sneh v žliabku nevadí. Teda okrem úseku, kde sú žliabkové vyhýbky proti hrotu, ale pri používaných vyhýbkách do oboch smerov, sú tieto vyhrievané.
Maťo: mimochodom, dnešná jazda do U.S.S. je po včerajšku vyvážená jazdou s vodičom s prezývkou "Jehovista". Jenmocitné našľapovanie a dlhé vetranie na zastávok je evidentné. Už je 5:42 a stojíme ešte len na Valcovniach. Taký čas inokedy prichádzame na VA a ak je to nejaký notorický rušič CP, tak aj o 3-4 min. skôr...
Maťo: V KT8 to smrdelo ešte ráno, som sa aj bál, že ostaneme niekde v poli kilometre ďaleko od mesta, aj od cieľa
Tá Karosa so zelenou strechou je bývalá CVR Nokia a Ikarus bývalá CVR Priemyselnej banky. Čiže žiadne "maľovanie zo srandy", ale pozostatky reklám.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
igino