Reakcia na: Reformátor. #8795:
Poopravim ta...Zelezniciari svoj strajk neskoncili, len bol preruseny...A nebolo zrusenych 20%zeleznicnych trati (trate ako take fyzicky ostali, nakladna doprava bola zachovana), ale zrusena osobna doprava (ta bola nakoniec na vacsine trati znova zavedena).A teraz k strajku: Slovenska natura je znacne obmedzena. Ked strajkovali zelezniciari za zrusenie osobnych vlakov, tak sa cestujuci rozculovali, ze sa nevedia dostat tam a tam a ze strajk by mal byt ukonceny. Nechapali, ze zelezniciari bojuju nielen a svoje miesta (pokles vykonov=prepustanie), ale aj o zachovanie vlakovych spojeni pre cestujucu verejnost. Napriek tomu, ze strajk postihol cele Slovensko, sa k zelezniciarom nepridali obce, mesta, co su od zeleznice zavisle.Ostalo to len na samotnych zelezniciaroch.
A teraz sa pytam: Ak sa vtedy nikto nepridal k strajku, ktory mal celostatnu posobnost, myslite si, ze strajk zamestnancov (ktory pravdepodobne nedostiahne celostatnu posobnost) MHD bude uspesnejsi? Budu ho podporovat ludia v obcach a v mesteckach, kde nemaju MHD?S velkou pravdepodobnostou sa na to vykaslu.
? ?
Reformátor.
A TERAZ NAOZAJ VÁŽNE PROBLÉMY:
Zabudnime na infantílne hádky o mene,povesti a obľúbenosti mojej čaje(359),lebo to,aký má kto na 359 názor,je irelevantné v porovnaní s tým problémom,ktorý opäť vymyslel ten psyhˇicky indisponovaný tŕqas-Prokopovič…
Ministerstvo dopravy a vôbec štát od 01.01.2005 celkom ukončujú štátne dotácie na činnosť MHD!Takže teraz sa vyserme na žabomyšie vojny ohľadne 359 a uvedomme si,že my(všetci,čo máme radi elek3čky a trolejbusy)sme vo vážnom ohrození.Keďže všetci dobre vieme,že MHD vždy bola,je a aj bude stratová,vieme aj,že pokuty,lístky a reklama na MHD náš dopravný podnik neuživia.Keď sme prišli o štátne dotácie,hrozí,že DPMK bude natoľko še3ť,že začnú rušiť trate,linky a nakoniec prídeme o pýhˇu mesta-elek3čky a trolejbusy!Stratu dotácií treba kompenzovať a žiadať o podporu z EÚ,kde možno zmýšľajú viac enviromentálne a pohˇopia,že bez sponzoringu a dotácií sa MHD nemôže rozvýjať,ba ani sa udržať na súčasnej úrovni,ktorá je nedostatočná.Ak nebude stratená štátna dotácia MHD nahradená a dopravné podniky po celom Slovensku začnú krahˇovať