Sarko: No to je možné, že máte objednaných ešte 26 vozov avšak pri tempe vašich dodávok prídu posledné v roku 2008. Neverím, že pri súčasnej finančnej situácii mesta Košice by prišli naraz všetky na budúci rok. Avšak bolo by to dobré.
Je tu však jedna možnosť a to, že využijete Bbratislavskú dodávku na budúci rok za tých 683mil. hodíte k tomu ešte svoju. Vtedy by jeden bus vyšiel lacnejšie. Teda pri takej veľkej dodávke. Pomohlo by to vám i nám. Teda dúfam, že by ste nás nechceli trhnúť.
Áno DPB má kontrakt a hlavne kontakt so Škodou O. Sú tam proste styky a aj keby sa zmluva dala v pohode vypovedať, neverím, že tak niekto z DPB spraví.
Vladimír: Záleží od veľkosti MHD v danom meste. Ak mestu stačí ročne kupovať 6 busov, tak je naozaj zbytočné robiť kontrakt na dlhšiu dobu. ale ak je to mesto ako Bratislava, ktorá by ročne mala kúpiť 50 vozov, tak je výhodnejšie spraviť kontrakt na 4 roky a 200 vozov. Tá cena tam dosť klesne.
Je tu však jedna možnosť a to, že využijete Bbratislavskú dodávku na budúci rok za tých 683mil. hodíte k tomu ešte svoju. Vtedy by jeden bus vyšiel lacnejšie. Teda pri takej veľkej dodávke. Pomohlo by to vám i nám. Teda dúfam, že by ste nás nechceli trhnúť.
Áno DPB má kontrakt a hlavne kontakt so Škodou O. Sú tam proste styky a aj keby sa zmluva dala v pohode vypovedať, neverím, že tak niekto z DPB spraví.
Vladimír: Záleží od veľkosti MHD v danom meste. Ak mestu stačí ročne kupovať 6 busov, tak je naozaj zbytočné robiť kontrakt na dlhšiu dobu. ale ak je to mesto ako Bratislava, ktorá by ročne mala kúpiť 50 vozov, tak je výhodnejšie spraviť kontrakt na 4 roky a 200 vozov. Tá cena tam dosť klesne.
Dopravák
Jesenné prázdniny v základných a stredných školách prinášajú úpravy vo verejnej doprave prevádzkovanej DPMK. Nebudú premávať trolejbusová linka č. 70 a autobusová č. 54. Autobusová linka č. 53 bude jazdiť redšie, o jeden spoj za hodinu menej, kým autobusová linka č. 29 pôjde dopoludnia hustejšie, každú polhodinu. Na autobusových linkách č. 22, 25, 28 a 56 nebudú jazdiť spoje označené c.