"2 Hovori o setreni na nespravnych miestach. Najvacsia blbost je riesit spotrebu novych autobusov kvoli par euram na vyplatnej paske pre vodica, lebo ten nasledok bude stat omnoho viac. Ale na Slovensku je vela ludi schopnych uvazovat max v dlzke volebneho obdobia, ved teraz posetrim palivo, dostanem par eur a to, ze ten autobus o 5-6 rokov bude trapenim pre vodica uz nevidim."
Neviem, či vieš, ale v DPMK už dosť dlho (aspoň 15 rokov, ak nie aj viac) nemajú vodiči žiadnu zložku platu závislú od spotreby PHM.
						
						
						
					Neviem, či vieš, ale v DPMK už dosť dlho (aspoň 15 rokov, ak nie aj viac) nemajú vodiči žiadnu zložku platu závislú od spotreby PHM.
 . Jedného krásneho dňa ju zošrotujú na mieste, kde momentálne stojí.
. Jedného krásneho dňa ju zošrotujú na mieste, kde momentálne stojí.
						 )
 )
Dispecer
Best practices môžeš po vodičoch vyžadovať vtedy, keď ich bude niekto kontrolovať, viď môj bod č. 2 v #85124.
Čo sa týka kvality servisu, neviem, či má zmysel hodnotiť ho, ak vyzerá tak, ako to popísal tbus v #85130.
Každopádne, autobusy s poruchami, ktoré sú závažné natoľko, aby autobus nebol vypravený do prevádzky s cestujúcimi, odstavované každopádne sú. Doba opravy však je tiež závislá na dodávke náhradných dielov.