Reakcia na: TA #6115:
Aha, myslíš toto: http://www.ckdpragoimex.cz/pic/kt8_d5r/im33.jpgTak toto je práve tá zjednosmernená ostravská KT8D5R.N1. T6A5 má užšie čelo, ktoré sa vľavo zužuje už vrátane prvého veľkého okna a vpravo už vrátane predných dverí (pozri napr. http://www.imhd.sk/ke/fotky/e600a03.jpg). Na KT8 je zúžený len koniec čela (bočné okná kabíny vodiča).
Sarko
Áno, minimálne trať Nám. MMM - Svätoplukova - Žel. st. a Valcovne USS - Nemocnica Šaca. Rozumné by mohlo byť aj postavenie trate na Petzvalovu. Ostatné strácajú zmysel buď plánovanou výstavbou trolejbusových tratí, alebo nevybudovanými komunikáciami (most na Furču k Pošte 22, mimoúrovňové kríženie žel. trate na Rampovej) a nepostavenými sídliskami (sídl. Košická Nová Ves, sídl. Tallinská, sídl. Družba, sídl. Myslava).
V minulosti existovali okrem trate NMM-stanica a na Aničku, aj ku obci Ťahanovce, do Čermeľa a ku cintorínu (Cintorínska ul.). Zrušená a medzitým obnovená bola aj trať na Kuzmányho a zrušiť sa mala ešte trať na B. Němcovej. Toto všetko riešil schválený generel z roku 1963, ktorý dával zelenú rozmachu autobusovej dopravy, výstavbe širokých komunikácií a výpadoviek v meste. Mestská električková doprava by sa týmto krokom de facto zrušila, existovať mali len trate na dovoz/odvoz zamestnancov VSŽ.
Projekt trate na Aničku počíta s prevádzkou len v rekreačnej podobe. V súčasnej ekonomickej situácii je nereálny.