Takže o 17:35 som na poslednú chvíľu chytil Os 8721 do Hanisky pri Košiciach. Na stanicu som išiel s L5, ktorá išla presne na sekundu, takže na kúpu CL a nástup som mal rovné 2 minúty. Pri okienku som sa predbehol, tak som stihol kúpiť aj CL, aj stihnúť vlak. ? O 14:41 pristúpil v Barci Isidor a o 17:48 sme už vystúpili v Haniske.
Na ŠRT sme videli dva dvojrušne rady 125.8, ako ťahajú 47 ruských vagónov, tak sme sa boli pozrieť bližšie. Na vedľajšej koľaji súčasne zastavovala motorová jednotka 830232-5 (Dunihlav), z ktorej vystúpila zmena zo ŠRT rušňového depa Haniska p/K. Strojvodca nás presviedčal, aby sme sa zviezli, no namietali sme, že čakáme na príchod električky. Strojvodca nás však nakoniec presvedčil, a tak sme sa zviezli do rušňového depa. Tu sme si vybavili extra jazdu naspäť a dokonca sme si na stroji aj sami zajazdili.
Bolo krátko po 18:00 a do stanice sme prišli takmer súčasne aj so zásielkou, ktorú na 3. koľaj doviezla manipulačná lokomotíva 770094-1 (Čmeliak). Tá mala v závese tri vagóny s troma článkami električiek (81543943990-3 s článkom A+81543942453-3 s článkom C+81543943963-1 s článkom
a ďalšími 4 vagónami s rôznym nákladom (drevo, cement a pod.). O 18:14 po odpojení od nákladu, ktorý pokračoval ďalej do Košíc, odtiahol Čmeliak vagóny na 7. koľaj, kde sa postupne pristavil vozmajster a neskôr jedna pracovníčka a nakoniec dispečerka.
Oslovil som vozmajstra, ktorý nám ochotne zistil ďalší pohyb zásielky. Tá celú 7. koľaj blokuje, takže už v tom čase sa pracovalo na zabezpečení prevozu do areálu USS, kde bude zásielka aj v bezpečí pred poškodením. Zistili sme, že do noci bude prepravená na "Valcovenské nádražie", buď na slepé koľaje č. 501, 502, 503 alebo 504, resp. až ku odbočke na vlečkovú koľaj DPMK na koľaj č. 519 alebo 520. Na vlečkovú koľaj DPMK nebude odtiahnutá z dôvodu, že toto miesto nie je osvetlené.
Vykládka článkov električky a ich prevoz do vozovne po rýchlodráhe bude teda zajtra v dopoludňajších hodinách.
Na ŠRT sme videli dva dvojrušne rady 125.8, ako ťahajú 47 ruských vagónov, tak sme sa boli pozrieť bližšie. Na vedľajšej koľaji súčasne zastavovala motorová jednotka 830232-5 (Dunihlav), z ktorej vystúpila zmena zo ŠRT rušňového depa Haniska p/K. Strojvodca nás presviedčal, aby sme sa zviezli, no namietali sme, že čakáme na príchod električky. Strojvodca nás však nakoniec presvedčil, a tak sme sa zviezli do rušňového depa. Tu sme si vybavili extra jazdu naspäť a dokonca sme si na stroji aj sami zajazdili.
Bolo krátko po 18:00 a do stanice sme prišli takmer súčasne aj so zásielkou, ktorú na 3. koľaj doviezla manipulačná lokomotíva 770094-1 (Čmeliak). Tá mala v závese tri vagóny s troma článkami električiek (81543943990-3 s článkom A+81543942453-3 s článkom C+81543943963-1 s článkom

Oslovil som vozmajstra, ktorý nám ochotne zistil ďalší pohyb zásielky. Tá celú 7. koľaj blokuje, takže už v tom čase sa pracovalo na zabezpečení prevozu do areálu USS, kde bude zásielka aj v bezpečí pred poškodením. Zistili sme, že do noci bude prepravená na "Valcovenské nádražie", buď na slepé koľaje č. 501, 502, 503 alebo 504, resp. až ku odbočke na vlečkovú koľaj DPMK na koľaj č. 519 alebo 520. Na vlečkovú koľaj DPMK nebude odtiahnutá z dôvodu, že toto miesto nie je osvetlené.
Vykládka článkov električky a ich prevoz do vozovne po rýchlodráhe bude teda zajtra v dopoludňajších hodinách.
Diggi
Teraz su to jazvečíky + 1 irisbus a jedna 900-kova Karosa a počas týždňa do špičky tam hodia CNG-čko. ?