Reakcia na: Dopravák #5410:
Raz mi bolo povedané, že trolejbus má vtedy zmysel, ak sú na trati prevádzkované minimálne štyri spoje za hodinu. Toto Ti žiaľ Košická Nová Ves nespĺňa. Skrátka také veľké investície sa na trať s takou malou frekvenciou neoplatia.
Dopravák
Ale za najdôležitejšie v súčasnej existencii trate trolejbusov považujem zatrolejovanie Železničnej stanice (nie je to až taká veľká položka) a až potom sa môžme byviť, čo ďalej...
Re #5387 S499.1023: vôbec nerozumiem, čo to tu píšeš...? Ako som tu viackrát písal, ja považujem súčasné vedenie trolejbusovej trate v Ke za najlepšie aké mohlo "ako prvé" vzniknúť... Len chyba je to, že za 10 rokov sa nevybudovali nové trate pr. L16,18,34, ale o tom až v mojom sci-fi príspevku - niekedy na budúce...?
SCI-FI
Ale čo!! Dám to hneď, len to skrátim...
Minule sme sa s Furčanom bavili a ja som mu načrtol moju predstavu trolejbusového vedenia v meste a on mi, počkajte ako to povedal Električky by spájali Sever - Juh a Trolejbusy Západ - Východ...
/Zatrolejované by boli Furča, Ťahanovce,Prešovská, Sečovská, Amfiteáter,Žel. stanica, Blšák, Železníky, Podhradová, KVP, Myslava, a uplné sci-fi Bankov a ZOO a ešte niečo také ako Ťahanovce obec júújj...? ? ? /