Reakcia na: Vladimír #529:
Celý systém ad bod 7 funguje tak, že cestujúcemu hodlajúcemu sa prepraviť na jednorazový CL je povolené nastúpiť len prednými dverami prvého vozidla, UKÁZAŤ JEDNORAZOVÝ CL VODIČOVI a svoj lístok znehodnotiť v prvom označovači umiestnenom pri vodičovi.
Podrobnejšou analýzou bol zistený prudký pokles tržieb za jednorazové CL, pričom počet cestujúcich naopak pozvoľna narástol. Zistilo sa, že už veľký počet železiarov vlastní vlastnoručne vyrobený miniatúrny znehodnocovač, pričom pri nástupe si označí vystrihnutý čistý papier v tvare CL pozrie rozmiestienie kolíkov a poslepiačky prestaví vlastný znehodnocovač vo vrecku alebo taške s vloženým a neznehodnoteným pravým CL.
Keďže sa zistilo, že sa v najbližšom období z finančných dôvodov nepodarí presadiť zmenu za elektronické znehodnocovače, polícia odmieta v týchto prípadoch spolupracovať (z dôvodu nejasne formulovaného zákona) a vzhľadom k minimalizovaniu neustáleho klesania tržieb sa pristúpilo k tomuto nepopulárnemu kroku.
Vladimír
Skús sa virtuálne previezť linkou č. 5. Myslíš, že tam potrebuješ dvojičky? Ja si myslím, že nie.
Keď už J začal na tému usmerneného nástupu a výstupu cestujúcich v Košiciach, skúsme si to zhrnúť, pretože to v žiadnom prípade nie je jednoduché.
1. Do vozidiel možno nastupovať a z nich vystupovať všetkými dverami. Zakázané je nastupovať prednými dverami.
2. Výnimku z bodu 1. tvoria električky, trolejbusy a autobusy značky Solaris - nastupovať možno aj prednými dverami.
3. Výnimku z bodov 1. a 2. tvorí nočná doba v čase od 20.00h do 5.00h pracovného, resp. 7.00h voľného dňa. V tomto prípade je povinné nastupovať len prednými dverami a vystupovať ostatnými dverami.
4. Výnimku z bodu 3. tvoria električky, do ktorých je a v situácii podľa bodu 3. povolené nastupovať a vystupovať ktorýmikoľvek dverami.
5. Výnimku z bodov 1., 2. a 3. tvoria vybrané autobusové linky, na ktorých platí nástup prednými a výstup ostatnými dverami po celý čas prevádzky. Táto skutočnosť je vyznačená pre cestujúcich v cestovnom poriadku.
6. Na linke č. 28 je kombinované ustanovenie, kedy v úseku Staré mesto, železničná stanica - Krásna nad Hornádom, motorest platí usmernenie podľa bodu 1. a v úseku Krásna nad Hornádom, motorest - Nižná Myšľa, štadión platí usmernenie podľa bodu 5.
7. Výnimku z bodu 5. tvoria električkové linky "R", na ktorých je povlený nástup a výstup všetkými dverami, ale cestujúcim hodlajúcim sa prepraviť na jednorazový cestovný lístok je povolené nastúpiť len prednými dverami prvého vozňa súpravy a svoj lístok znehodnotiť v prvom označovači vozňa, pričom výstup majú povolený všetkými dverami.
Chce ma ešte niekto doplniť, či opraviť?