Reakcia na: Vladimír #4416:
Asi preto, ze R1 vtedy jazdievala trvale so Zetkom a alternativa RA bola rychlejsia - nieco cez 20 minut (stala iba na tych troch zastavkach). V Kazdom pripade sa pozriem ako to bolo s odchodmi R1 v tom case.Posledna vec k RA do PHV, o 5.00 isli do PHV RA dve, jedno zo zel. stanice v povodnej trase a druhe o 5.00 z OD Mier na Amfiteater (priamo) atd. zbytok je uz rovnaky - ale len cez pracovne dni.
~> Papyr - presne tak, TEORIA GRAFOV. Keby DP chcel tak by mohol spolupracovat s KM FEI, konkretne s doc. Klescom, ktory je na ne odbornikom na slovo vzaty.
Papyr
Ale mozno by sa tento program vyrobit dal. Samozrejme, spociatku by si ho musel krmit udajmi o meste, pre ktore chces navrhovat MHD a potom by ti to nieco vyhodilo. Mozno by sa to dalo napisat ako programik pre Matlab alebo Mathematicu, alebo mozno ako samostatny program, ale ja ho urcite nenapisem, az tak dobre si s programovanim nerozumiem.
Kazdopadne, ak ta zaujima konstrukcia siete MHD, doporucujem ist do nejakej lepsej kniznice a pozicat si nejake knihy z odboru, ktory sa vola Teoria grafov a dalej akukolvek knihu (je ich strasne malo) z odboru Doprava v uzemnom planovani, tieto veci budes potrebovat. Aj ked sa hovori, ze spravny dopravak sa narodi s teoriou grafov v hlave