Reakcia na: KVKV #4141:
Vieš, zase to netreba preháňať... Hustejšie rozmiestnenie zastávok zvyšuje obslužnosť mesta MHD, ale na dlhé trate to atraktivitu určite neprináša.So zastavovaním L7 na oboch zastávkach Stará radnica som prišiel ihneď ako som sa po prvý raz vrátil z Prahy. Tu nemám ani pol námietky, zabezpečenie prestupu medzi L7 a 6+9 je žiadúce. Zastavovanie L4, 7 a R5 pred Dargovom aj na začiatku Južnej triedy tiež považujem za logické. Akurát mnou trochu trhla myšlienka na zastavovanie L2, 5, 6, R1 pred Dargovom i pred Slovanom. Ale v zásade to neodmietam, len nie som o správnosti presvedčený na 100%.
Jednosmerné zastávky Krajský súd a Dom umenia na Moldavskej mi vôbec nepripadajú problematické. Ak už stojí trmavaj všade, tak nech jej nerobí konkurenciu ešte aj bus. Ak sa nemýlim, kedysi dokonca busy po dnešnom SOU dopravné stáli až na NO, bez akýchkoľvek zastávok.
Nedokončené ostrovčeky uvažovanej zastávky OC Kauflad mňa osobne neštvú. To je Kaufland a jeho politika. Ak stavbu prerušil, DPMK podľa mňa nemá dôvod na dobudovaní zastávky trvať.
KVKV
Mnou navrhované zastávky mi vobec nepripadajú ako silné kafe. Je to bežná vec nie len v Prahe na Vltavskej.
Skor ako úplná abnormálnosť mi pripadajú košické zastávky iba v jednom smere, napríklad u súdu, Pasteurova....., večne nedostavané ostrovčeky u Baumaxu, zast. Astória ,ktorá je 300m od Astórie atď. Vyšší počet zastávok zatraktívňuje mhd, dpmk by mal sám vo svojom záujme ich zriaďovať .