Reakcia na: eMareq #4101:
Už sme to tu viackrát rozoberali. Keď sa stavala Optima, DPMK navrhoval niektoré riešenia, ktoré by zlepšili obslužnosť OC mestskou dopravou. Všetko bolo zmietané zo stola s úškľabkom, že oni všetko majú presne naplánované a že všetko je v najlepšom poriadku. Po otvorení OC zrejme majú iný názor a začali robiť všetko možné aj nemožné, aby boli MHD-čkou lepšie obslúžení (druhý Optima bus, L15, ďalší Optima bus, L5, tlaky na DPMK pre lepšiu koordináciu liniek...). Zachádzky RA6 boli jedným z takýchto zúfalých pokusov naháňať si zákazníkov.
KVKV
V Brne sa robili skúšobky po vozovni v Medlánkach s T3 s povodnými čelami. To fakt chcú zase prerábať čelá na už dodaných T3? Veď už bolo počítané pri ich výrobe s prevádzkou s vv. Jednotný design síce posobí estetickejšie, ale nie je to nutnosť. Vo Viedni kedysi jazdili vleky c1 so starými dvojnáp. vozmi.