Reakcia na: rl #2789:
Keď už sme pri tých starých číslach, otvoril som knihu "DPMK - kolesá pre všetkých" z roku 1981 a zaznamenal autobusy z fotografií na ktorých je vidieť aspoň evidenčné číslo a ŠPZ. Uvediem to sem, i keď Ty zrejme túto knihu poznáš:Škoda 706 RO #4 ŠPZ niečo ako 5-KM 662 (to boli vtedy také?)
Škoda 706 RO #6 ŠPZ ????
Škoda 706 RO alebo RTO #67 ŠPZ KE 12-37 (??? asi)
Ikarus 620 #47 alebo 57 ŠPZ ????
Ikarus 620 #122 ŠPZ ????
Karosa ŠM 11 #4 ŠPZ KEA 12-89
Karosa ŠM 11 #23 ŠPZ KE 96-36
Karosa ŠM 11 #24 ŠPZ KE 82-07
Karosa ŠM 11 #27 (alebo 127) ŠPZ KE 96-37
Karosa ŠM 11 #30 ŠPZ KEA 12-82
Karosa ŠM 11 #46 ŠPZ ????
Karosa ŠM 11 #49 ŠPZ KE 73-?6
Karosa ŠM 11 #103 ŠPZ KE 90-57
Karosa ŠM 11 #10? ŠPZ KE 67-86 (asi)
Karosa ŠM 11 #139 ŠZ ????
Ikarus 280.08 #15 ŠPZ KEA 13-52
Ikarus 280.08 #22 ŠPZ KEA 13-45
Zaujímve čísla

RW
mali sme este seriu z roku 1961 v pocte 7 kusov
V roku 1964 pribudli kosiciam 3 Ikarusy 620,v roku 1966 ich pribudlo este 10 a v roku 1967 uz len jeden.
Karosy SM a SL mali cisla dedene po vyradenych autobusoch napriklad:13,23,24,27,30,39,62,71,103,104,116 atd...
Niekedy v roku 1982 sa zacalo cislovat stvormiestnymi cislami
Karosa SM 11:50xx,51xx
Karosa SL 11:55xx
Karosa SD 11:5401
Ikarusy 280.08:40xx,42xx
Ikarusy 280.02 a 280.10:41xx
Po roku 1982 boli este v prevadzke autobusy typu Jelcz a tie podla vsetkeho mali cisla zo zaciatku 50xx.