~> Vladimir - to asi nepoznas vsetkych vodicov. Ja by som mohol menovat, ktori si nosia take jedla co musia byt minimalne ked je leto v chlade. Termoska ti teplo neudrzi nekonecne dlho - takze ohriat z casu na cas treba. To by bolo, kazdy vodic by si nechal namontovat zasuvku na ohrievac. Pocul som, ze vodici si davaju pokrmy aj do pieskovaca
Musi byt zaujimave, ked stupi na pedal a pred koleso namiesto piesku by vysiel chlieb s niecim 
~> Sarko - este raz pisem jedna sa o SOCIALNU STRANKU VECI, nie ze to je technicky nemozne + musela by tam byt ostraha. Jednak kvoli vandalom, zlodejom a bezdomovcom v tej unimobunke. Chod sa pozriet na zastavku v Barci sam ako to tam vyzera.
~> Vladimir - Ta L53 by jazdila v takom intervale ako teraz, cize rano 15/potom raz 12min, poobede 15 min. L16 jazdi o 7:00, 15, 30, 50, poobede 10, 30, 50. Vsimni si L53 ako jazdi teraz. Ak mam na rovinu napisat, nepaci sa mi ze zrusili L51 (po starej trase, nie Exnarka - Zoborska) a takisto z L52 spravili L38. Ale nejako som sa s tym vsetkym zmieril.
~> Dopravak - rado sa stalo
Opat jeden smutny pribeh z MHD:
Cakal som na Svornosti na L14, ktora mala ist na 20.51. Prisla, ale 20:55. Vodic mi zastavil uplne mimo zastavky, automaticky som sa sunul k prednym dveram, nie on otvoril prostredne a zadne. Kym som si to vsimol, tak autobus sa uz dal do pohybu, takze som vlastne musel naskocit. (nieco na styl zo "Slunce - Seno - Jahody: Nezastavujem, mame zpozdeni"). Na Mlynskej Baste sa pokusil obehnut L16, mieril si to cez pruh, kde stavaju trolejbusy, ale neuspel. Na narodnom namesti sa pre cestujucich "naskakovaci styl nastupovania" zopakoval. Na mieri, ked este stale pred nim stala L16, zaradil spiatocku a uz si to sinul (asi mal naponahlo). Na konecnej mi zastal az uplne za baumaxom, dobre ze ma rovno do garaze neodviezol. A to videl, ze som skor vstal. Nie on musel az volakde do tramtarie, keby zastavil pri tescu, tak by mu asi nesedeli kilometre
Jednalo sa o 5217
Ozaj co sa stalo vcera ked na Z.St 536tka tahala 387 a potom sa tam aj objavila 407 ako L7?
Vecer okolo 22.50 sla 6258 s velkym napisom PORUCHA po Secovskej
Mam otazku: niektore linkove autobusy SAD, pouzivaju "BUSE" (ak to BUSE nieje tak ma opravte) s oranzovymi pismenami a beziacim textom (take nieco ako informacny bar na TA3). Viete mi o tom nieco blizsie napisat?


~> Sarko - este raz pisem jedna sa o SOCIALNU STRANKU VECI, nie ze to je technicky nemozne + musela by tam byt ostraha. Jednak kvoli vandalom, zlodejom a bezdomovcom v tej unimobunke. Chod sa pozriet na zastavku v Barci sam ako to tam vyzera.
~> Vladimir - Ta L53 by jazdila v takom intervale ako teraz, cize rano 15/potom raz 12min, poobede 15 min. L16 jazdi o 7:00, 15, 30, 50, poobede 10, 30, 50. Vsimni si L53 ako jazdi teraz. Ak mam na rovinu napisat, nepaci sa mi ze zrusili L51 (po starej trase, nie Exnarka - Zoborska) a takisto z L52 spravili L38. Ale nejako som sa s tym vsetkym zmieril.
~> Dopravak - rado sa stalo

Opat jeden smutny pribeh z MHD:
Cakal som na Svornosti na L14, ktora mala ist na 20.51. Prisla, ale 20:55. Vodic mi zastavil uplne mimo zastavky, automaticky som sa sunul k prednym dveram, nie on otvoril prostredne a zadne. Kym som si to vsimol, tak autobus sa uz dal do pohybu, takze som vlastne musel naskocit. (nieco na styl zo "Slunce - Seno - Jahody: Nezastavujem, mame zpozdeni"). Na Mlynskej Baste sa pokusil obehnut L16, mieril si to cez pruh, kde stavaju trolejbusy, ale neuspel. Na narodnom namesti sa pre cestujucich "naskakovaci styl nastupovania" zopakoval. Na mieri, ked este stale pred nim stala L16, zaradil spiatocku a uz si to sinul (asi mal naponahlo). Na konecnej mi zastal az uplne za baumaxom, dobre ze ma rovno do garaze neodviezol. A to videl, ze som skor vstal. Nie on musel az volakde do tramtarie, keby zastavil pri tescu, tak by mu asi nesedeli kilometre

Ozaj co sa stalo vcera ked na Z.St 536tka tahala 387 a potom sa tam aj objavila 407 ako L7?
Vecer okolo 22.50 sla 6258 s velkym napisom PORUCHA po Secovskej
Mam otazku: niektore linkove autobusy SAD, pouzivaju "BUSE" (ak to BUSE nieje tak ma opravte) s oranzovymi pismenami a beziacim textom (take nieco ako informacny bar na TA3). Viete mi o tom nieco blizsie napisat?
Vladimír
To s tými potravinami, ktoré treba skladovať v chlade a s kávou už trocha preháňaš. Nepoznám žiadneho vodiča, ktorý by si do práce nosil niečo rýchlo podliehajúce skaze. Tak isto všetci, ktorých poznám si nosia do roboty kávu v termoske a popíjajú ju aj počas spoja. Prípadne trolejbusáci si kávu varia priamo v trolejbusoch na ohrievači - neverili by ste akú to má energiu. Prešovské personálne dejiny vraj poznajú aj vodiča, ktorý si v trolejbuse uvaril na panvici volské oko
Na expres na Podhradovú ma nepresvedčíš. Ak si mám vybrať na Podhradovej jednu linku obyčajnú v 20 min. int. + jednu linku expresnú v 20 min. int. alebo jedinú linku obyčajnú v 10 min. int., vždy si vyberiem druhú možnosť. A keď bude doprava pravidelnejšia a frekventovanejšia, aj na štandardných linkách sa nástup a výstup cestujúcich urýchli. Okrem toho, časový rozdiel na úseku Podhradová - NO bol medzi L16 a 51 len 5 minút, čo považujem za minimálny.
Mnohí cestujúci sa nechajú demagogicky nalákať na expres, ale som presvedčený, že aj keď si to sami neuvedomujú, obyčajná linka v hustejšom intervale je pre nich výhodnejšia.