Reakcia na: Sarko #170:
Dnes je na Furču špičkový interval 5 min. práve tak, ako ho navrhujem aj ja. Jediné, čo posilňujem, je sedlový interval.Ukončenie L70 na Bottovej je v mojom návrhu brané ako provizórium, po vybudovaní trate na Železníky by mohla pokračovať po Cassosport a na úseku Mier - Cassosport sa prekladať s L16.
Čo sa týka mojich myšlienok, keby bolo po mojom, zrušil by som číselný rad 70. Ako rodený Prešovčan nevidím pol dôvodu na to, aby linky boli číslované osobitne LEN PRETOm že sú trolejbusové. Trolejbusové linky by som číslami voľne miešal s autobusmi. T.j., po strolejovaní Podhradovej a Železníkov, žiadna L73, ale trolejbusy na L16...
Re#169 Dopravák: CP sa tvoria na ODS (Odbore dopravných služieb). Ich prípravou sa zapodievajú stále tí istí pracovníci.
Je pravda, že v KE na veľmi mnohých smeroch, kde by sa linky logicky mali vzájomne prekladať, preklady neexistujú. To je ale dôsledok úplne chorého linkového vedenia systémom "odvšadiaľ všade". Chcelo by to v prvom rade revolúciu v linkovom vedení. Menej liniek (čo menej, minimum!) a husté intervaly. Pravidlo, za ktorým si stojím: "Čo je lepšie? Tri linky s 30 min. intervalom (6x spoj za hodinu) alebo jedna linka s 10 min. intervalom (6x spoj za hodinu)? Samozrejme JEDNA linka!"
Lenže v Košiciach sa myslí stále opačne a DPMK vytvára nové priame spojenia, ktoré sa tvária ako zlepšenie dopravných služieb a pritom cestujúceho poškodzujú.
Dopravák
Presmerovať linku č 72 na trolejbusovú -to je sila!
Neviem,ako si to predstavujete!Teraz sú linky na Furču maximálne vyťažené a čo by bolo potom...
Viem,čo teraz napíšete,že troleje chodia poloprázdne.Ano možno linka č 70(pretože vodiči sústavne nadbiehujú CP od zastávky Mlynská Bašta,mohli by chvíľu počkať/viem nemôžu/,na 71 ktorá má sústavne meškanie a potom,1 minútu pred príchodom 71 na Mlynskú baštu ,by vyrazila 70.
Ale my žijeme na slovensku a tu je to "STÁLE TAK"
Kto mi odpovie čo za človeka pripravuje CP?Zdá sa mi,že CP sú tvorené len TAK,len aby boli.
Viem nedá sa všetko presne vyrátať-zosúladiť/ale myslím ,že by to mal pripraviť jeden človek,čo sa asi rok bude voziť hore dole,pozorovať vyťaženosť liniek a potom,z toho vytvorí jeden poriadny ucelený CP.
Trochu som si zafilozofoval(PREPÁČTE).Len dúfam,že ste mi porozumeli čo som chcel povedať.