Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #11522:
za cca 800 hrubého a ísť do BA? To sa čudujem že sa tam už prihlásili piati 😁
MDV SR hľadá 6 hlavných štátnych radcov pre odbor stratégie dopravy
https://open.slovensko.sk/VK/SelectionProcedureDetail/32598
Reakcia na: S499.1023 #11520:
To už časom prestáva platiť. Sú to 2 samostatné firmy a Transdata sa aktuálne viac kamaráti s Mikroelektronikou. 😉
Reakcia na: Dispecer #11519:
Věak Transdata je len prekabátený EmTrest.
Reakcia na: 810zssk #11518:
Ubian je (dnes už) Transdaťácky produkt. 😉
Reakcia na: Dispecer #11509:
Pre mňa je skôr vysvetlením že Ubian je úplne otrasná aplikácia ktorá žije len z toho že EmTrest má monopol na prístup k dátam dopravcov.
Reakcia na: KVKV #11516:
Je ich aktuálne v prevádzke 135.
Na tých dnešných "potulkách Milánom" mi niečo o trolejbusoch "ňešedzi" . Skutočne to bolo fotené vo februári 2020 ???
Bol som tam v r. 2015, jazdili len tri tb linky 90,91,92, 93 bola autobusová. A tie staré tb už vobec nejazdili. jazdili modernejšie tieto /VanHool, Irisbus/
https://www.cs-dopravak.cz/2020-2-19-filobus-filobus-filobus/
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:ATM_2005_Irisbus_Cristalis_405_Via_Antonio_Stradivari_3.jpg
U tramvají "Peter Witt" mi nesedí počet (150) . Už v r. 2015 bolo prevádzkovaných len niečo medzi 100 - 120 ks. Každý rok ide várka týchto vozov do San Francisca.
Reakcia na: Isidor #11514:
Ja som tiež proti dedinskej trolejbusovej doprave, hoci z úplne iných dôvodov.
Reakcia na: jayimhd #11511:
As S499.1023 told you in #11512 or you can upload it here as attachment of your discuss post.
Reakcia na: jayimhd #11511:
You have to send it to the webmaster (address provided in the bottom of the page) and he will either approve it and place it in the gallery or disapprove and not place 😋.
How do I submit a photo to a gallery?
Zdá sa, že bez veľkých fanfár Antik do appky SmartWay pridal aj zastávkové CP (pri kliknutí na zastávku na mape) aj polohu vozidiel (pri kliknutí na vozidlo na mape).
Reakcia na: myslavcan #11507:
Jedno vysvetlenie pre mňa je marketing jednotlivých služieb vo vozidlách MHD a ich okolí. Aktuálne okrem zadných skiel niektorých autobusov o existencii Ubianu v košickej MHD niet dôkazu... Hopin celkom rozumne stavil na vysačky vo vozidlách ako aj internetovú kampaň a Antik je viditeľný vďaka tým veľkým 2D kódom pri každých dverách, takže očakávam, že bude na tom minimálne podobne ako Hopin.
Reakcia na: mi.v #11506:
"Ale napríklad taký Bolt sa mi vidí nepružný, ešte stále neopravili ani len svetlá svojich kolobežiek, aby neoslňovali a na to sa sťažujú mnohí."
Tak, Bolt z povahy veci zrejme nebude prerábať kolobežky, ale pripomienky zapracuje pri vývoji ďalšej generácie kolobežiek. Otázka je len, kedy sa tá dostane do Košíc...

P. S. Antikácke kolobežky sú čo sa týka osvetlenia opačný extrém - keď sa ocitne kolobežka kolmo na dvere vodiča / jeho spolujazca, tak ho parádne oslní.
V súvislosti s predajom lístkov cez aplikácie je zaujímavé porovnať si zmluvy s tromi poskytovateľmi a hlavne ich provízie za predaj.
1. Hopin - 5,9% z ceny lístka, najmenej 199€ bez DPH mesačne
2. Ubian - 5,7% z ceny lístka, najmenej 200€ bez DPH mesačne
3. Antik - 5,9% z ceny lístka, bez minimálnej sumy

Zatiaľ posledný zúčtovaný mesiac bol august, Hopin podľa faktúry predal 12488 lístkov, za čo si vyúčtoval províziu 739,55€. Ubian nebol taký úspešný, takže dostal len tých minimálnych 240€.
Reakcia na: romeo #11505:
Ja si k tomu myslím, že
1. časť z tých nápadov je z Číny, kde má Igor Kolla (zakladateľ Antiku) v súčasnosti druhý domov a kde toto fičí možno už 15 rokov (+HongKong, +Taiwan), kde ide cez bezkontaktné karty a QR kódy obrovská časť verejných služieb - vo zvyšku sveta oproti nim ako keby sme spali. V Korzári aj hovoril, že veľa z nápadov inteligentných miest čerpá odtiaľ.

2. tieto veci sa museli začať pripravovať a technicky vyvíjať tak s 1-ročným predstihom, tak možno otázka v dotazníku je už iba čerešnička na torte. Uvidíme, ako teraz zareagujú ostatní. Ale napríklad taký Bolt sa mi vidí nepružný, ešte stále neopravili ani len svetlá svojich kolobežiek, aby neoslňovali a na to sa sťažujú mnohí.

3. ako vieme, optika Antiku ide po trakčných stožiaroch električiek už celé roky, takže spolupráca tam bude možno pomerne dobrá a asi aj Antik reaguje pružne - zažil som raz pred 20 rokmi p. Kollu osobne a videl som, ako dokáže rýchlo tvoriť riešenia a hľadať, ako sa čo dá a nie nedá - to sa u ľudí tak často nevidí

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.