Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prievidza aj mna prekvapila cenou. Vacsina autobusov uz ma par rokov po oprave, o veku svedci prevaha raboidnych Karos.

Este spomeniem dalsiu "exoticku" MHD - v Sali.
Maju tam 1 a pol linky. Jazdia bez cisla a striedaju sa 2 autobusy. Linka 1 jazdi cca raz za hodinu a prejde od stanice cez centrum do Vece. Cize ide v podstate priamo, bez nejakych zachadzok. Ta pollinka jazdi hlavne cez vikend a smeruje zo stanice v Sali expresne do Tesca vo Veci.
Reakcia na: ENZO #289:
Ano. Uz od roku 1992 je na linke 29 zasadne klbovy autobus. Nevsimol si si? 🙂

Alebo si si nevsimol, ze tato pekna modra podsekcia sa nevztahuje na ziadne konkretne mesto, a preto (ked uz nepises do fora prislusneho mesta) tak mas zacat slovami "preco BRATISLAVSKA linka 29 nie je klbova"? 🙂
Reakcia na: Vladimír #287:
tie topolcianske ceny mam zo stranky mesta. Ale asi to bude klasicke neobmedzene cestovanie. Nastupuje sa len prednymi a autobusy chodia prazdne. Budem mat fotku UPLNE prazdneho autobusu (len vodic) 1 zastavku pred stanicou. Dnes idem po fotky, hadam to bude vidno.
Opacnym smerom (bolo poobedie) sa na stanici tlacilo dost ludi, nejaky aj stali. 🙂 Tiez bude fotka.

Inak linkove vedenie mi pripomina Nove Zamky. Linka 1 sa toci okolo celeho mesta, ma rozne zachadzky a niektore zastavky par krat zopakuje kym po cca 50 minutach dojde na konecnu. Linka 2 jazdi par spojov denne a linka 3 ide mimo mesta. Nafotil som asi vsetky 3 autobusy.
Reakcia na: ENZO #289:
Ved 29 je dlha...
Kedy dajú dlhú 29????????????????????????????????????????????????? ?
Reakcia na: Kami #279:
Mesačné v ponímaní DPMŽ or SAD ZA o.z. MT alebo skutočné mesačné s neobmedzeným počtom jázd? Ale aj tak je to prekvapujúce.

Tiež som nevedel, že Previdžania a Bojničania sa prevážajú tak draho ?
Reakcia na: Kami #278:
Transparenty vyrába domáca firma LGR Electronic. Predný je zároveň aj riadiaci - nastavuje sa na ňom číslo linky. Len škoda, že na polke vozov už aspoň jeden z nich nefunguje.
Reakcia na: Kami #284:
ale nejaka nova verzia, nie?
Reakcia na: TeBeCe #280:
je to Novoplan
Reakcia na: Papyr #282:
myslim ze nie. navyse ares je len v medzimestskom prevedeni ak sa nemylim. toto je typicke trojdverove mestske prevedenie. dokonca neviem ci vpredu nahodou tiez nie su velke konske vyklopne dvojkridlove dvere 🙂
Reakcia na: TeBeCe #280:
Neni to Karosa Ares?
Tiež som videl tú reportáž, ale niekde inde, a boli aj zábery s interiéru a zdalo sa to byť NP voz. Určite nemal vysokú podlahu, možno mal jeden schod, ale viac nie. NOVOPLAN niečím takým disponuje?
v Poprade zakupili nejaky autobus, ktory bude vozit deti do skoly....je cely zlty s napisom SKOLSKY AUTOBUS na boku...podla nejakeho futuristickeho cela som ho nespoznal, ale vyzeralo to byt na Novoplan, alebo skor Slovbus (je to 3-dverova verzia; ma uz Slovbus taku??). ma vpredu aj el. displej. vraj planuju kupit aj dalsie. info TV Markiza.
Reakcia na: Kami #278:
a doplnim ze JCL stoji u vodica 12 Sk. Topolcany jazdia za 8 Sk (maju aj mesacne), ale tam za 15 minut prejdes mesto aj peso 🙂
Dnes som bol v PD. O ich "budikovych" transparentoch uz niekde bola rec. Na jednej B 952 (videl som jedinu) je to iste ale v "cervenoziarivej" verzii. Vyrobca rovnaky - LRG (LGR?) Electronics. CP je intervalovy, ale vsetky odchody su v jednom stlpci (EMtest 🙂 ) takze to nie je zjavne na prvy pohlad.
Vcera v Motole parkovala sanitka VW Transporter ev.c. 406 (a teraz sa podrzte) Dopravniho podniku mest Mostu a Litvinova, divizia Zdravotnicka doprava. Vodic mal (ako vsetci sanitkari) cervenu vestu na chrbte s zltym napisom DPmMaL, a.s.

?

Uz ste sa s niecim takym stretli?
Ozónový infosystém skúšobne vo viedenskom metre
http://ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1618381
Reakcia na: Vladimír #273:
No tak to je už roky bežná vec a sám sa v Brne každoročne stretnem minimálne s jednou podobnou udalosťou, ktorú stihnem aj zdokumentovať. Výnimka nebude ani tento rok a medzi 1.6. až 7.6., keď budem v Brne a opäť si robím zálusk práve na takéto udalosti.
Reakcia na: Andy #271:
Re #271 Andy: Ako píšu: "La vía será exclusiva, es decir, por ella no pasará ningún otro vehículo ...", čiže (po vyhrabaní mojej španielčiny z útrob pamäte) to znamená: trať bude exkluzívna, t.j. nebude po nej premávať žiadne iné vozidlo ...
Priemerná cestovná rýchlosť so zastávkami má byť 24km/h, v max = 70 km/h.
Podľa webu sa práve stavia prvá linka Ejido-La Hechicera, ďalšie dve budú nasledovať.
Čo je zaujímavé na samotnom vozidle je jeho vysokopodlažnosť, ale dvere bez schodíkov, teda nutnosť vysokých ostrovných nástupíšť po celej trase (čo sa mi zdá juhoamerickým špecifikom alebo lepšie povedané tradíciou, niečo podobné je totiž aj v Sao Paole, kde sú po pravej strane normálne dvere so schodíkmi a po ľavej v úrovni podlahy).
Aj táto stránka http://www.trolmerida.net/chamotrol/funcionamiento.html je dosť dobrá, najmä tie karikatúry trolejbusov na jednotlivých podstránkach ... niečo podobné by sa na osvetu zišlo aj v našich končinách.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.