ufo: no mozno mas pravdu, jasne si pamatam na kolajnice kusok od elektrickovej trate, ale na krizovanie nie ...
objavil som celkom zaujimave veci, uzemne plany - obrazky .jpg, je to dost velke ale celkom zaujimave. v uzemnom plane noveho mesta sa napr. zo zeleznicnou stanicou filialka nepocita (aspon v tej variante, co tam je). zaujimava je aj elektrickova trat po spojnici tomasikovej s racianskou a predlzenie na opacnu stranu po tomasikovej. pekna myslienka je aj tunel od zvaraku na patronku (nie severna tangenta!) a dalsi od zvaraku ponad gardu na raciansku pri zst vinohrady. rozhodne si to pozrite.
ze ta filialka nemoze byt pod zemou je prekvapujuce, existuju predsa 3 varianty stanice (pod zemou, na zemi, zrusit) - preco by bol takyto variant vobec prerokovany?
objavil som celkom zaujimave veci, uzemne plany - obrazky .jpg, je to dost velke ale celkom zaujimave. v uzemnom plane noveho mesta sa napr. zo zeleznicnou stanicou filialka nepocita (aspon v tej variante, co tam je). zaujimava je aj elektrickova trat po spojnici tomasikovej s racianskou a predlzenie na opacnu stranu po tomasikovej. pekna myslienka je aj tunel od zvaraku na patronku (nie severna tangenta!) a dalsi od zvaraku ponad gardu na raciansku pri zst vinohrady. rozhodne si to pozrite.
ze ta filialka nemoze byt pod zemou je prekvapujuce, existuju predsa 3 varianty stanice (pod zemou, na zemi, zrusit) - preco by bol takyto variant vobec prerokovany?
akurat som videl cez zatvorene dvere model mostu. dnes podnikam druhy pokus, dufam, ze sa mi to podari ...
tr3mp
teraz som konecne dosiel na to, preco je medzi poslednymi dvoma nocakmi taka medzera ... aby nemuseli menit pri prechode na letny cas poriadok (keby bola mensia, nocaky by to nestihali) ;-))))