Ufo> 14.3. mala 1701 zrejme skusobnu jazdu, podobne ako o den neskor 1702. 1702 je mimochodom naozaj trochu krajsia ako 1701. Vcelku fajn, ze mame tieto vozy, uz som si na ne trochu privykol. Napokon, ked som vyliezol z Ik412 a prestupil do Ik415, zakopol som o schody... 
Papyr> Popred ZST Petrzalka vedu 4 linky (82 - konecne aj nizkopodlazna, 86, 90 a 180). Pre Petrzalcanov je to najlepsia stanica, ale ked tam dohromady ziadne vlaky nechodia, tak musia jazdit na (z) Hlavnu stanicu. Okrem toho by tam zbytocne koncili vlaky jazdiace smerom na Kuty, pretoze by to bola iba zachadzka cez okraj Bratislavy. Myslim, ze malo ludi sa chce kochat vyhladom na letisko, stavbu dialnice, BA-UNS a Pristavny most. Ludia chcu byt rychlo doma, co kombinacie Rychlik+81 alebo R+93 zabezpecia...

Papyr> Popred ZST Petrzalka vedu 4 linky (82 - konecne aj nizkopodlazna, 86, 90 a 180). Pre Petrzalcanov je to najlepsia stanica, ale ked tam dohromady ziadne vlaky nechodia, tak musia jazdit na (z) Hlavnu stanicu. Okrem toho by tam zbytocne koncili vlaky jazdiace smerom na Kuty, pretoze by to bola iba zachadzka cez okraj Bratislavy. Myslim, ze malo ludi sa chce kochat vyhladom na letisko, stavbu dialnice, BA-UNS a Pristavny most. Ludia chcu byt rychlo doma, co kombinacie Rychlik+81 alebo R+93 zabezpecia...
Papyr
K Petrzalke: preco tam ludia nechodia? No preto, ze vlak tam jazdi asi 4x denne alebo tak nejak a ta stanica navyse vobec nevytvara nejake moznosti prestupu na MHD (co si ja pamatam, tak popred ZST Petrzalka vedie len jedna linka).
K nizkopodlazakom: Martine, Martine, ty naivni Prazaku. To vies, ked zo 7 200 000 Kc, ktore stoji novy CityBus, vam 3 000 000 Kc zaplati ministerstvo, to sa to potom dopravnym podnikom kupuju nizkopodlazaky. Neviem, odkial na to ceske min. berie peniaze, ale je pravdou, ze CR je omnoho bohatsia ako SR. Okrem toho: DP hl.m. Prahy ma rocny rozpocet ako Ceske drahy (neoverene, odpocute od kamaratov na Ceskych drahach). Pravda, musi z toho stavat metro etc.etc. Ostatne, CityBusy sa vyrabaju vo Vysokom Myte, tj. tie peniaze sa do obehu ceskej ekonomiky istym sposobom vratia - podporuju sa tym domaci vyrobcovia.
Nasim DP nezaplati nikto. Vezmi si, ze Presov, ktory je porovnatelnej velkosti ako Hradec, ma jediny CityBus. Stat neplati viac ako musi. Mesto ma rozpocet 550 milionov rocne. Tiez nemoze dat bohviekolko. Cestovne musi byt nizke. Tak skade asi mame vziat peniaze na nizkopodlazne busy?
Zase som sa rozpisal jak Pavol Orszagh Hviezdoslav, tak sorry :-)))