a este nieco:
robil som zadanie pre katedru casi strojov a nahodu som v autocade nasiel, co som asi pred rokom len tak zo srandy kreslil - osesmnapravovu elinu pre blavu. hodila by sa medzi clanky - scifi(nerealizovane vozidla). ide o skutocne VELOKAPACITNE vozidlo sirky 2500 mm, dlzky 30 020mm, so vzdialenostou otocnych capov 7 400(!!!)mm. ak mate o nu zaujem, napiste. ked sa na nu pozrem dnes, tak par veci je uplne zle vymyslenych(napr.:vyska od temena kolajnice iba 200mm - to by u nas daleko nedosla, takisto podvozky by trebalo urobit, ale vychadzal som z KT8D5N-ky). taktiez som nasiel tie moje 50 metrove vytvory, ktore vsak neboli tak detailne spracovane ako hore uvedena haluz. HEHE.
robil som zadanie pre katedru casi strojov a nahodu som v autocade nasiel, co som asi pred rokom len tak zo srandy kreslil - osesmnapravovu elinu pre blavu. hodila by sa medzi clanky - scifi(nerealizovane vozidla). ide o skutocne VELOKAPACITNE vozidlo sirky 2500 mm, dlzky 30 020mm, so vzdialenostou otocnych capov 7 400(!!!)mm. ak mate o nu zaujem, napiste. ked sa na nu pozrem dnes, tak par veci je uplne zle vymyslenych(napr.:vyska od temena kolajnice iba 200mm - to by u nas daleko nedosla, takisto podvozky by trebalo urobit, ale vychadzal som z KT8D5N-ky). taktiez som nasiel tie moje 50 metrove vytvory, ktore vsak neboli tak detailne spracovane ako hore uvedena haluz. HEHE.
Meno (nick): :)
UFO:
13.3. si pisal ze z mudrej literatury vies, ze obsaditelnost KT4 je iba o sest ludi viac ako T6A5.
Z ktorej (???) literatury - mal by som o nu zaujem. napis.
Zadny pantograf:
uz sa mi stalo aj to, ze suprava T6A5 musela pri TESCU cuvat lebo vyhybku to prehodilo (vlastne neprehodilo) tesne pred elinou a ubohy vodic vidiac zelenu si to nevsimol. potom sme cuvali asi sedem metrov HAHA! cize podla mna by to nebola tragedia, ak by jazdili na predny zberac. ved nakoniec ak supravy T3 vyhybku odblokuju uz prvym zberacom, tak preco by to T6A5 nemohli (zeby kvoli tomu, ze maju vzdialenost otocnych capov 6700mm miesto 6400mm a su tym dlhsie?)
JURO:
k tej zastavke pri figare. ak by tu mali chodit osobaky, tak to potrebuje uplnu rekonstrukciu. ved v poslednom case tu nevidim ani tie vlaky co vozia muku(je tu aj mlyn). sice sem tam z okna spatrim vlacik, ale este pred rokom ich tu bolo viac(alebo sa mi to zda?)
K2S:
nemame ich nahodou uz 11, ci 12???, alebo to sa mi zda?
VLADIMIR:
profesionalom (a hlavne takym, ktory aj cez novucicke "vysokorychlostne" vyhybky jazdia max. 30kmh) palice nepadaju, tak naco tie stakovaky mame, neviem. snad teraz budu niektory vodici jazdit na urcitych usekoch rychlejsie, ked budu mat istotu, ze sa im palice (viem, je to neprofesionalne nazvane) po vypadnuti stiahnu. nebudu sa bat, ze strhnu vedenie. len aby to zle nedopadlo...
ALL:
neveiem, ci to patri na stranku, ale videl som toto:
isiel som linkou 6, elina 77xx(nepamatam si presne, ale bol to zadny vozen). na SNPcku jeden chlapik, co sedel tak, ze isiel uz uz padnut hodil kraaaasnu gr..u. zaujimalo by ma, kto to potom upratuje???