Nick ->
POLUS: keby kompetentní ešte pred xy rokmi, keď sa robila tá trať nakázali robotníkom, nech to PORIADNE podbijú, neprepadávali a nevystupovali by tam panely a bola by to síce stará trať, ale zachovalá (aké sú napr. v Brne)
6603: Elektromotor ti vytlačí aj 100 km/h (Je tam obmedzovač, ale u starých asi iba akceleračný). Problém je v tom, že pri nápravách RÁBA pri takej rýchlosti načisto ohluchneš. Trolejbus sa nejde rozsypať, neboj - ale ak si si všimol, takýto syndróm majú hlavne Hroboňkácke vozy. Problém bude podla mňa v tom, že do vozovne chodia po tých super dlaždiciach, a naši vodiči sa na poslednom kole vôbec neserú. Ak by sa v tom trolejbuse dotiahli všetky dekle a prípadne by sa to ešte v rámci extra-úprav mohlo vytmeliť, alebo podložiť nejakou gumou, išiel by lepšie, ako nová 21Trka
POLUS: keby kompetentní ešte pred xy rokmi, keď sa robila tá trať nakázali robotníkom, nech to PORIADNE podbijú, neprepadávali a nevystupovali by tam panely a bola by to síce stará trať, ale zachovalá (aké sú napr. v Brne)
6603: Elektromotor ti vytlačí aj 100 km/h (Je tam obmedzovač, ale u starých asi iba akceleračný). Problém je v tom, že pri nápravách RÁBA pri takej rýchlosti načisto ohluchneš. Trolejbus sa nejde rozsypať, neboj - ale ak si si všimol, takýto syndróm majú hlavne Hroboňkácke vozy. Problém bude podla mňa v tom, že do vozovne chodia po tých super dlaždiciach, a naši vodiči sa na poslednom kole vôbec neserú. Ak by sa v tom trolejbuse dotiahli všetky dekle a prípadne by sa to ešte v rámci extra-úprav mohlo vytmeliť, alebo podložiť nejakou gumou, išiel by lepšie, ako nová 21Trka

Peter P.
Tí, ktorí ste včera márne čakali na električku z alebo do Rače okolo 13.00 vedzte, že K2-ka 7054 si zlomila tak nešikovne zberač, že zablokovala premávku asi na hodinu. Bolo tak možné vidieť 117/59 jazdiacu po Žst Vinohrady ako X3, s tým, že zastavovala na paralelných zastávkach s električkou. Dispečeri operatívne, tak ako málokedy, obracali vozidlá na smyčke Gaštanový hájik. Vyvolalo to posun v grafikonoch, ktorý sa podarilo znormalizovať okolo 15,00.