To je síce pravda, ale taký ten rôčik (alebo aj viac) to ešte potrvá. Pána baču primátora by som chitil a priviazal k nárazníku trolejbusu 6614 a vyhúkal by som mu mozog podtlakovkou, aby sa konečne uvedomil, že keď mal on v nejakých horných fekálovciach jednu linku, aj to s intervalom 2x za deň, neznamená, že to musí byť aj v hlavnom meste. Navyše pánovi bačovi tam chodili niake zájazdové RO-čky, a tak stále nechápe, načo tu máme tie koľaje. Musíme mu to ale odpustiť, a aklimatizovať ho chudáčika do normálnej civilizácie.
Papyr
Pritom mnoho riešení by nevyžadovalo nejaké extra zmeny, naopak, stačilo by správne presunúť peniaze (ako napr. neexistujúce metro -> nízkopodlažné vozidlá do BA). Lenže problém je v tom, že na SK ten, kto má kompetenciu presúvať odniekiaľ niekam peniaze, ich presunie od štátu sebe. Vždy a za každých okolností. (Česť tým asi trom výnimkám.)
Ad električky: asi si fakt treba zájsť do NDR (mimochodom, Meno/nick: DDR a NDR sú to isté, líši sa od nich BRD a NSR) a zacestovať si v nich - ak budú dobré, berte. (Veď i skrachované prešovské 9Tr kúpil po 20 rokoch DP v Odese či kde... :-)) - škodoradostná poznámka.)
Ktosi tu spomenul T6A5: to sa ešte vyrába? Kde? ČKD DS má strašné problémy...
Ad Chatam Sófer: v Prešove sa zastávky katolizujú, v Bratislave judifikujú? :-)))