no mozno problem toho kurenia je v tom, ze niekomu sa nechce nieco spravit, ci tak podobne.
Napr. som sa raz pytal nejaho vodica, preco I280 nie su vykurovane, a ze niekedy som to aj zazil - no a on mi tvrdil nieco v tom zmysle (velmi matne si to pamatam), ze ovldanie toho je na podlahe a ze jednak to byva nejako zle nastavne, a ze ked da dobre kurit, tak on ma zase velky hic v kabine a podobne nezmysly. Uz si pamatam iba utrzky, ale takyto nejaky dovod mi uviedol.
Napr. som sa raz pytal nejaho vodica, preco I280 nie su vykurovane, a ze niekedy som to aj zazil - no a on mi tvrdil nieco v tom zmysle (velmi matne si to pamatam), ze ovldanie toho je na podlahe a ze jednak to byva nejako zle nastavne, a ze ked da dobre kurit, tak on ma zase velky hic v kabine a podobne nezmysly. Uz si pamatam iba utrzky, ale takyto nejaky dovod mi uviedol.
riko
-Popis projektu: http://www.grand-nancy.org/fr/menu_h2006.htm
http://www.sfu.ca/person/dearmond/morph/Nancy.photos.htm
http://www.lightrailnow.org/progress/f_ncy001.htm
-výrobca Bombardier http://www.bombardier.com/index.jsp?id=1_0&lang=en&file=/en/1_0/1_1/1_1_0.html%3FD55
-asociácia "ľahkej koľajovej dopravy" http://www.lrta.org/
-linky na stránky o trolejbusoch http://members.shaw.ca/dearmond/links.etb.htm
Sú to odkazy na stránky na ktoré som narazil pri pátraní po eline z Nancy. Možno poznáte, možno nie, každopádne je to zaujímavé.