Ale do kelu, uz som mal napisany prispevok, ale omylom som ho cely zmazal, takze este raz:
Trat na Stefanikovej bola urcite lepsia ako ta dnesna obchadzk vedlajsimi ulicami. Ale aj keby sa Stefanikova nezrusila, Starohorsku by som postaval aj tak, aspon pre linky 3 a 2. Linku 1 by som dal cez tunel, Suche myto a Stefanikovu na HLST a linku 8 po Kriznej a Spitalskej, cez Nam. SNP a Stefanikovu na HLST. Aspon by bola vyuzita. Linku 14 by som zrusil (nahrada linka 8 v hustom intervale, rozumej v spicke 5 minut :-))
D3k0 #5579:
"vrchbusti" - hehe, to je VRBUSTI
T2:
Ako jedine vozy od CKD maju samonosnu karoseriu, ktora ked zhnije, tak mozeme zahodit cely voz, alebo ho nakladne rekonstuovat (na T3 ti staci vymenit ram, prepadne ho vyvarit). Ale aj keby sme T2 este mali, tak v takom stave ako K2 by asi neboli, prave kvoli tej konstrukcii. To, ze behaju Ostravske T2R v Liberci je jasne, ale boli kupene iba preto, lebo v ramci zmeny rozchodu Libercania vzdy poslali par T3-ojek na reko a kedze namali dost vozov, tak si museli dajake zaobstarat. A na taky ucel uplne vyhovuju T2R. Inac ja by som kludne prijal, ak by T2 znovu premavali aj v Bratislave, ale na co a odkial ich vezmes? Z Liberca?
Inac, D3k0, s tym popisom sa skus spytat aj Spectreho, on je elektrotechnik a asi to lepsi napise. Ale aj tak noeco skusim.
Trat na Stefanikovej bola urcite lepsia ako ta dnesna obchadzk vedlajsimi ulicami. Ale aj keby sa Stefanikova nezrusila, Starohorsku by som postaval aj tak, aspon pre linky 3 a 2. Linku 1 by som dal cez tunel, Suche myto a Stefanikovu na HLST a linku 8 po Kriznej a Spitalskej, cez Nam. SNP a Stefanikovu na HLST. Aspon by bola vyuzita. Linku 14 by som zrusil (nahrada linka 8 v hustom intervale, rozumej v spicke 5 minut :-))
D3k0 #5579:
"vrchbusti" - hehe, to je VRBUSTI

T2:
Ako jedine vozy od CKD maju samonosnu karoseriu, ktora ked zhnije, tak mozeme zahodit cely voz, alebo ho nakladne rekonstuovat (na T3 ti staci vymenit ram, prepadne ho vyvarit). Ale aj keby sme T2 este mali, tak v takom stave ako K2 by asi neboli, prave kvoli tej konstrukcii. To, ze behaju Ostravske T2R v Liberci je jasne, ale boli kupene iba preto, lebo v ramci zmeny rozchodu Libercania vzdy poslali par T3-ojek na reko a kedze namali dost vozov, tak si museli dajake zaobstarat. A na taky ucel uplne vyhovuju T2R. Inac ja by som kludne prijal, ak by T2 znovu premavali aj v Bratislave, ale na co a odkial ich vezmes? Z Liberca?

Inac, D3k0, s tym popisom sa skus spytat aj Spectreho, on je elektrotechnik a asi to lepsi napise. Ale aj tak noeco skusim.
d3k0
Drink: Uz je to v PNG - rovnako velke, ale menej narocne na comp... Mozno to bude niekedy rozdelene aj na viac casti, ale teraz je no time...
V colnom sklade na Pristavnej je nejake nove vrchbustovske vozidlo, ktovie, mozno je aj pre Blavu. Vrchari by sa urcite potesili
Trochu som spracovaval vozy T2 a zaraza ma, ze tie elektricky boli vyradovane uz po 14 rokoch premavky. Dnes jazdi aj 31-rocna elektricka (7053) bez problemov, takze si myslim, ze keby sa za komousov totalne neplytvalo v bratislavskej MHD, metro (alebo rychlodrahu, alebo hocico) sme tu uz mohli mat. BTW, T2 este dnes jazdia v Liberci...