kalvaria: niekde doma mam taky clanok z 80tych rokov, kde sa pise (okrem ineho) o rozvoji trolejbusovej dopravy. tam sa pise, ze v roku xy bu sa mala postavit trolejbusova trat z Budkovej popod Slavin ku kostolu na Kalvarii a dalej po Ul. Prokopa Velkeho na Hrobonova (trat po Hrobonovej a Prazskej uz mala existovat). Ale podla mna by bola lepsia trat priamo zo Sulekovej hore a popod Slavin a Kalvariu. Tazko povedat, ci by bol trolejbus vytazeny, ale ved sa nedavno postavili nove trate na Kramaroch a s tych nemam dojem pretazenosti. A naviac trolejbus by bol (o volaco) tichsi, bez smogu a do kopca by mal lepsie jazdne vlastosti.
Turbo
vsak ja netvrdim, ze polus nico pre to urobil, proste ma perfeknu polohu: prima pro trati. Keby bol k niecomu, prispeje na rekonstrukciu tej trate, ale vidno, ze vsetci na to kaslu. To ci je Aupark priekopnik mozno bude aj spravne, ale preco az teraz? Ta linka predtym (99) bola uboha. Ten osud som vopred predpovedal, ale preco to nenapadlo ich? Zacali s MHD "spolupracovat" az ked im doslo, ze ludia na nich kaslu, ne??