dopyt: Vsak v 1702 to dlho fungovalo a nie su ziadne problemy...
spectre-klbaky: Ale nechapes ze DPB skor da klbaky na 201 ako keby mal hustit intervaly! A neviem naco im na hrobonke CEZ SPICKU stoji 12 klbakov z 31. To este nehovorim o vikende ked by mohlo byt klbovych liniek ovela viac.
spectre-klbaky: Ale nechapes ze DPB skor da klbaky na 201 ako keby mal hustit intervaly! A neviem naco im na hrobonke CEZ SPICKU stoji 12 klbakov z 31. To este nehovorim o vikende ked by mohlo byt klbovych liniek ovela viac.
d3k0
Kami: :-)))))) Ja by som zase rad vyhlasil sutaz z coho je 3184, 3007 a 2204, lebo ich povod je neznamy... (Ano, aj 2204 je z niecoho ineho.) Ja by som 2881 najradsej uz poslal do opravy a odtial do muzea. Asi si nim budu jazdit dovtedy, kym sa nerozpadne. Aj tak DPB uz zlikvidoval vsetky historicke Ik 280, takze toto je posledne, co mame (ak neratam polIkarus c. 2855). Bohuzial. Zaujimalo by ma, naco sa so srotovanim vozidiel tak ponahlalo. Keby sa tie vozy zachovali, tak tu uz davno mame polovicu kacic typu K2S. Ako priklad mozem uviest 7103 (ex. 7006), ktora je z prvej serie a bez problemov (vdaka tomu, ze bola precislovana a tym padom nevyradena) jazdi.
Andy: 212 nie je uplne vzdy prazdna. Chod sa pozriet na Kramare...
tulenique: Lebo sme v Bratislave...