Zmeny grafikonov od 2. septembra sa dotkne tychto liniek:
- elektricky linky: 7
- trolejbusy liniek: 202, 203, 207 a 208
- autobusy liniek: 30, 31, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 52, 61, 63, 81, 82, 83, 91, 93, 94, 95 a 97.
Prijemne zvykanie.
- elektricky linky: 7
- trolejbusy liniek: 202, 203, 207 a 208
- autobusy liniek: 30, 31, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 52, 61, 63, 81, 82, 83, 91, 93, 94, 95 a 97.
Prijemne zvykanie.
si
Beus, nekradni mi myslienky, zabudol si uviest ze to bol moj napad :-))
A ked tu uz setcia pchate rebricky vozov, tak idem aj ja nieco vypotit :-))
klbate:
karosa (-zivotnost plechov, -vek, +poruchovost (relativna, v prepocte na pocet vozov a ich vek)
TAMbus (-sedacky, -dostupnost ND, -upevnenie skiel, +spolahlivost)
Ikarus 28x (+zivotnost (spolahlivost))
Ikarus 435 (+klimatizacia vodica (ak funguje:), +-kurenie (zalezi od toho ci v lete alebo zime:-), -poruchovost (relativna, vid karosa), -priestor na nohy medzi sedackami)
kratke:
TAMbus (jazdim s nimi velmi malo, ale z tej trochy mam dobry dojem:-)
karosa (okrem nevyhod klbatej karosy sem este pristupuje lamavost ramu za 2 napravou - aj ked sa to da povazovat za koroziu)
SOR (jazdim s nimi este menej ako s kratkymi TAMami takze comment nedam ziaden, akurat ze to je uz skor ina kategoria busu)
Ikarus 415 (detto ako ik435)
(nezahrnam tu SOLARIS - nie je to voz DPB a ani dalsie nizkopodlazaky, ktore su zastupene v zanedbatelnej miere)