takze u mna:
1. dlhe TAMbusy
2. dlhe karosy
3. IK 283 rekonstruovane
4. sory
5. kratke TAM
dalej si uz nepamatam.
btw Si ta ironia ked hovoris o tom ake su karosy dobre sa neda nevidiet
1. dlhe TAMbusy
2. dlhe karosy
3. IK 283 rekonstruovane
4. sory
5. kratke TAM
dalej si uz nepamatam.
btw Si ta ironia ked hovoris o tom ake su karosy dobre sa neda nevidiet
Vdakabohu, aspon elektricke trakcie su na tom vcelku dobre na slovenske pomery, az na hranate zakruty a podobne speciality.
si
a vetranie.. no urcite j elespie vetranie v karose ako v novych ikarusoch.. vyklapacie vetraky na oknach su ako-tak pouzitelne len v T6kach a ked to porovnam s druhym extremom co su vietnamske karosy (nech vyzeraju ako chcu) ktore maju posuvny vetrak cez viac ako pol vysky okna (druha vec je, ze im uz obcas vypadavaju, ale vydel som uz aj ik4x5 ktore mali zabloknute vetraky z dovodu rozpadnutia sa vyklopneho patentu:-))
Vladimir - v BA je vela ludi a teda aj vela nazorov, kazdemu vyhovuje nieco ine a nieco ine sa mu zas nepaci, preto sa vyskytuju negativne nazory na asi vsetky typy busov :-)) (odo mna najdes nadavky leda ak na ikarusy, na ten zvysok sa nestazujem, povazujem ho za prijatelny :-))
Papyr - hej, to si vystihol dobre... Ik280 prezije asi aj utok atomovej bomby :-)) aj ked bude vyzerat katastrofalne, pojde dalej :-))
Doktor, a kde si ho objavil ? :-))