Reakcia na: MatejBA #253318:
Dlhodobá snaha je upokojiť Šancovu, kde by mal ostať 1 pruh pre autá v každom smere (vrátane MHD), zvyšok cyklotrasa + rozšírené chodníky. O to isté je snaha na Štefánikovej. Snaha je spraviť z Račianskej od Račka až po D4 tam nechať len 1 pruh pre autá pre každý smer a vedľa cyklotrasa, to isté aj od Obratisko Pri Kríži, celá Saratovská - Karloveská - Botanická - Nábrežie arm. gen. L. Svobodu až po Rázusovo nábrežie. Jeden pruh pre autá, vedľa cyklotrasa. Začína sa šuškať to isté, že aj vlastne aj Trnavská a Vajnorská od Šancovej po Zlaté piesky majú veľa pruhov, Prievozská a Gagarinova majú veľa pruhov, Záhradnícka a Ružinovská to isté. Ak si pozrieš mapu tých ciest, tak logicky ti potom výjde, že Dostojevského rad, Karadžičova, Landererova, Mlynské nivy, Košická, Lamačská a Pražská sú vlastne tiež extrémne predimenzované a stačí 1 pruh pre každý smer. Ukazovať ako alternatívu trasu Einsteinovu, kde už teraz denne prejde spolu s D1 viac ako 160 tisíc vozidiel je dosť nešťastné, hlavne ak si uvedomíš, že Lanfranconi, aj Pristavný most sú na kapacitmom maxime. Samozrejme myslíš že domácich v Petržalke to teší, že si z nich mesto robí robí občanov druhej kategórie? Isto nie.
MatejBA
A je to velmi jednoduche - teraz ked je upchata dialnica, tak vacsinou stoji iba pravy pruh, casto az po ten Mobelix. To teraz presunies do laveho pruhu, v ktorom ale idu aj auta smer Lamac, Zahorska, Stupava a D2 smer CR, a zaroven auta z D2 od CR smer Lamac a Zahorska.
Cize VSETKO posles do 1 pruhu, a medzi kruhacom pri Mobelixe/Bory Mall a kruhacom pri OBI ti vsetko pojde z roznych smerov do roznych cielov. To ti nevyjde nijak rozumne. A ak este do toho pridas v buducnosti Saratovsku, dostavbu Borov a rozsirovanie medzi Lamacom a DNV bez alternativneho napojenia na D2, teda az pri Stupave...
Mne uplne staci teraz poobede, ked je uzavreta Sitina, ako pruh smerom na D2 do mesta stoji hodne daleko aj poobede okolo 16-17, a pruh do Lamaca je nastastie prejazdny, ale staci par blbcov, co sa chce zaradit neskoro, a zacnu to tam blokovat uz teraz.
Inak by som hovoril, ak by tu cestu rozsirili - medzi prvym kruhacocm (Mobelix) a nepouzivanou zastavkou mas 50m, medzi nou a beznou zastavkou mas 130m, medzi beznou zastavkou a kruhacom mas 250m.