Dobry den, chcem sa podelit s jednym napadom ktory asi nie je realisticky ale je zaujimavy: Co keby sa postavila elektrickova trat z hlavnej stanice po Prazskej, Brnianskej na Patronku. Odtal by mohla ist do Lamaca a na Bory. Dalej by sa rozdvojila a isla by do Zahorskej a do Devinskej. Zaciatok (Hl. stanica - Patronka) by sluzil na vyprazdnenie autobusov 83 a 84 ktore byvaju rano strasne plne a na Prazskej stoja v zapchach. Zuzenie cesty by asi poskodilo ale mozno by to niektorych ludi presvedilo vysadnut z auta a nasadnut na elektricku. Trat by isla asi po strede cesty. Do stredu cesty by sa dalo dostat: Sokolska - spravil by sa nadchod, Hrobonova - Spravila by sa pripojka k nadchodu, Patronka - spravila by sa pripojka k podchodu, Dubova - prechod (uz tam aj je). Dalej by teda trat isla do Lamaca a na Bory, kde by sa mohla pripojit k planovanej elektricke z dubravky. Do Zahorskej by problem nemal byt, kedze tam mala aj ist pozemna rychlodraha. Taktiez si myslim ze by bolo slusne keby mala Bratislava viac ako jednu cestu do Devinskej, preto by isla elektricka aj tam. Chcem sa spytat co si myslite lebo urcite su tu na to vacsi odbornici ako ja.
bobitwo
Vrátime sa k vodič mal zastaviť. A vedel vodič, že je problém? Lebo električka je veľká a pomerne hlučná a v kabínke koľkokrát nič nepočuť. V celej električke sú tlačidlá a je tam aj napísané, čo treba spraviť, keď treba núdzovo zastaviť. Teraz píšete, že to bolo za jazdy, takže vodič sa venoval logicky riadeniu električky.
Teraz budem sviňa, ale váš príbeh, že najprv nastúpili do električky, potom sa zradu do nej dobíjali, potom že vyblokovali. Čo si mám pod tým predstaviť? Že jej okamžite nespravili koridor? Alebo jej aktívne bránili prejsť? Nevieme.
Je smutné, že sa niečo také stalo. Ale za viac ako 20 rokov aktívneho užívania som nepríjemnú skúsenosť mal do 5x. Takže by som kvôli 1 udalosti hneď nekydal na celú organizáciu.