Reakcia na: upravovač fotiek #251027:
Myslím si že použiteľné intervaly prinášajú oveľa väčší benefit než jednotný systém. Načo je dobré že si môžem zapamätať že na nosných linkách často stretnem 15 minútový interval? Zapamätám si a zvolím radšej cestu autom.Jednotný systém je tiež taká Bratislavská špecialita na úrovni oblastného číslovania. V iných mestách kľudne môže jedná linka jazdiť v 2 minútovom takte, ďalšia 3, 3.5, 5, etc podľa toho co tá linka reálne potrebuje.
N/A
Linka 70, je ale horúci kandidát na nosnú linku alebo nasadiť, kĺbové vozidlá aj linkám 88,96 a 98.
DPB, neprinúti ľudí, presedlať z auta do MHD, hlavne do autobusov, pri súčasnom stave grafikonov a zmýšľaní!
V minulosti si zobral príklad z iných krajín ale pýtam sa z akých lebo nosné linky, premávajú v špičke, každých 5-10 min. Sedlo každých 10min a večer po 21 hodine je to v rozmedzí do 15 min.
Víkendy, každých 10min a sú, výhradne kĺbové. Všetko pod 15 je doplnková linka z 12m/18m vozidlom. Majú aj výnimky, že nosnej linke, vypomáha 12m vozidlo na danom úseku jej trasy a spolu tvoria interval 3-4 min., pri meškaní alebo vyťažení. Takto vypomáhajú v Mníchove, linkám M54 a M57. Postrehol som to aj v Hamburgu. Samozrejme je to podmienené aj tým, že majú aj iných dopravcov a nie všetko zastrešuje MVG München/Hamburg Hochbahn. Je to riadené dispečingom.
Tým chcem povedať, že dá sa všetko len treba rozmýšľať a nie sa škriabať na hlave, ľavou rukou na pravej strane alebo tvrdiť, staré zaužívané slovo, to takto nefunguje/ to sa nedá!