Reakcia na: N/A #245369:
A nieco ine vies aj povedat? Ci len kritizovat sotousky navrh, ktory som vyslovene uviedol v prvej vete, ze je sotousky? 
Na druhej strane, co z toho je nerealne?
- OK 24 mozno hej lebo s nou ani neviem co poriadne
- presmerovanie 20 a 21 po otvoreni Saratovskej dava zmysel (lepsia obsluha Borov zo vsetkych smerov za max +1 minutu)
- predlzenie 92 dava najvacsi zmysel namiesto vytvarania novej linky
- realne si myslim, ze ak pokryjes usek Dubravka - Bory 20 tak 36/123 nema zmysel tahat do Dubravky a viac pomoze ludom zo ZB a Lamaca castejsi interval do spadovej oblasti Bory
- 23/25/26 sa vyrazne nemenia
- zmena na nocakoch, o ktorej sme sa bavili (N21 cez Dialnicu alebo Lamac a N20 ako nahrada N21 v Dubravke konciaca pri Nemocnici Bory) dava najvacsi optimalizacny zmysel (tak ci tak by si kvoli obsluhe Borov musel pridat voz na N21, takto by si aspon odbremenil linku do DNV a spravil spojenie Lamaca s novou nemocnicou aj v noci)
Tak davaj nieco viac ako typicky Slovenske "to sa neda"
Urbanway 2423
Spojenie Borov a Dúbravky by som radšej riešil 36/123 alebo regiobusmi, pretože 20 býva už teraz dosť plná (minimálne po Milana Marečka) a to spojenie Technické sklo - DNV je tiež dosť využívané a tiež sú tam aj tie Agáty. Spojenie Bory - DNV by zabezpečila 21.
23 by sa možno by sa mohla posilniť v celej trase na 30 minút s posilovými spojmi v špičke po Dúbravku (tiež v intervale 30 minút), aby sa zlepšilo aj spojenie Jana Jonáša s Dúbravky (21 je pre toto spojenie pomalá + tam majú pribudnúť tie ďalšie sklady).
Pod centrom som skôr myslel Hodžovo námestie, Zochovu, AS, pretože 21, 83/84 už veľa miesta pre ďalších cestujúcich nemajú a to jazdia dosť často. Nová linka z Borov by si teoreticky mohla vymeniť aj trasu s 84 v Petržalke a 84 by sa ukončila v centre.
Ja by som tú N21 potiahol cez Vrančovičovu, aby sa umožnilo spojenie Lamač - Bory/DNV aj v noci a aby sa dal zaviesť prestup medzi N20 a N21 na Hrubých lúkach (spojenie Dúbravka - DNV). Časovo by to vychádzalo aj pri zachovaní okruhu na N21.