1:1 náhrada voči električke, tie tri celodenné poradia by vedela vyriešiť nabíjačka v obratisku, inak by stačili klasické elektrobusy s pomalým dobíjaním
Súhlasím ale musím dodať že aj V.A. by bol dobrý a možno aj lepší keďže má 20 verejných autobusových nástupíšť (ak som správne počítal), čiže aj kapacitou by postačoval. A k otáčaniu autobusov je samozrejme stavaný. Plus bežnému cestujúcemu je lepšie prestúpiť úrovňovo a ešte k tomu na konečnej (ak by sa tam skrátili niektoré linky IDS, keďže dosť ľuďom by to aj mohlo pomôcť lebo R-ky jazdia predsa len aj do širšieho centra mesta prípadne aj k niektorým OC (Galéria, Aupark) ktoré sú body záujmu...
Zhodou okolností, odhliadnuc od celkovej atmosféry priestoru, by Valcovne vedeli fungovať ako terminál veľmi dobre, len chýba možnosť otáčania autobusov (aj v smere z Košíc, aj v smere do Košíc).
A teraz cez vysokoškolské prázdniny jazdí ako keď spoj o 15:48 z USS nejde? Inak KT8 a 701 majú tiež nejaké pravidelné služby či sú nasadzované nahodné? Ďakujem.
Ja len už keď sme v tejto rétorickej rovine...
Za mňa je rýchlodráha prežitok ktorý mal už dávno skončiť, skrátiť to po optimu/pereš a riešiť to elektrobusmi. V súčasnej forme zmysel nemá a každý zo scenárov ako by sa dala zachovať, by vyžadoval desiatky miliónov.
To je jasné, Ťahanovce sú nakreslené už 30 či 40 rokov, ale z pohľadu, kde trať už je, tak do Šace treba cca 1,5 km a potom môže byť súbežný bus zrušený. Vyslovene to beriem ako otázku, ako využiť viac rýchlodráhu a iné ma nenapadá. Takto by R1/R2 mohli jazdiť znovu mimo návozy v 30 min, a ako píše kolega nižšie, aj Poľov či Pereš či Lorinčík by na ňu prešli. No keďže sa nevybudovala ani trať na Luníky či z MMM zadom na stanicu, asi to je sci-fi.
Myslim si, ze debatovat tu o trolejbusoch je uplne zbytocne a aj tak to nikam nevedie, vsak predsa na magistrate sedia sami "dopravny inzinieri" a aj podla toho to tu v tomto meste tak vyzera
Mňa vôbec neprekvapuje, že sa nebuduje trať do Šace. Máme v meste oveľa väčšie sídliská bez električiek. Ak teraz Šaci stačia 2 klbáky za hodinu v sedle, tak sa tam nič stavať neoplatí.
Ja som čítal, že spojenie bývalo od 1994 v intervale 30 min mimo špičku, aj cez víkend. 60 min až niekedy od 200x. Ale ok, je jasné, že dnes už tie návozy nie sú, čo bývali. Preto ma skôr prekvapuje, že sa nebuduje tá spojnica do Šace či k letisku, čím by sa potenciál dráhy využil viac.
Spojenie mesta a U$ $teel-u existuje, zabezpečuje ho linka 52 s prestupom na Učňovskej na linku 26, ktorá v sedle nadväzuje na každú 52, teda spojenie každých 30 minút.
boli ste sa previezt mimo "špičky" do železiarní? garantujem vam že električky tam jazdili uplne prazdne občas jeden dvaja cestujuci maximalne po Pereš..takže toto izaj nema vyznam aby električky tam robili kilometre naprázdno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Folasik