Reply on: maco.mhd #86781:
Nuž veľké pozitívum v tom, že máte v KE všetky spoje nízkopodlažné, nevidím, keď je to za cenu nevypravovania niektorých poradí a ich náhrady autobusmi. Nerozumiem tomu, ako sa mohlo pokaziť a následne odstaviť také množstvo električiek. Stále sú odstavené na vlečke železiarní? Dokedy? Veď medzi odstavenými sú - ak sa dobre pozerám - aj niektoré KT8 s nízkopodlažným stredným článkom. A plánuje sa niečo z odstavených električiek ešte opravovať? Nerozumiem vete "Mohli sme mať ale Škodovka nám do toho hodila vidle". KE niečo objednávali od Škodovky a tá nevyhovela? Veď pokiaľ viem, objednávali ste Variá a tie ste aj dostali.
maco.mhd
1. - 4/7 - Tu podozrievam ľudí ktorý majú na starosti databázu pre palubáky že sa im jednoducho nechcelo prerábať jedno alebo druhé keďže l. 7 mala ciele "7 NAD JAZEROM" a "7 BOTANICKÁ ZÁHRADA" a l. 4 mala ciele "4 HAVLÍČKOVA" a "4 BARCA" a tak to skombinovali.
2. - Výkony "R-iek" sú na nutnom minime keďže si U.S. Steel neobjednáva viac (rovnaká situácia ako u "RAčiek") a "normálna prevádzka" (nech už to v našich pomeroch znamená čokoľvek
3. - Okrem Várií jazdia aj: KT8D5 #523; KT8D5R.N2P #509; ČKD Tatra T6 #620+621 (väčšinou 13. R-ku), #622+623 (aj keď tá momentálne stojí), Cvič. jazdy (zvyknú byť.): KT8D5 #513; ČKD Tatra T6A5: #624+625