Reply on: maco.mhd #86781:
Nuž veľké pozitívum v tom, že máte v KE všetky spoje nízkopodlažné, nevidím, keď je to za cenu nevypravovania niektorých poradí a ich náhrady autobusmi. Nerozumiem tomu, ako sa mohlo pokaziť a následne odstaviť také množstvo električiek. Stále sú odstavené na vlečke železiarní? Dokedy? Veď medzi odstavenými sú - ak sa dobre pozerám - aj niektoré KT8 s nízkopodlažným stredným článkom. A plánuje sa niečo z odstavených električiek ešte opravovať? Nerozumiem vete "Mohli sme mať ale Škodovka nám do toho hodila vidle". KE niečo objednávali od Škodovky a tá nevyhovela? Veď pokiaľ viem, objednávali ste Variá a tie ste aj dostali.
. Pravda podiel vypravovaných vysokopodlažných vozidiel v KE v porovnaní s BA odzrkadľuje aj to že u nás si mesto objednáva oveľa menšie výkony ako v BA aj keď priestor na väčšiu by tu bol...
) sa na rýchlodráhu vráti až keď (resp. lepšie: ak) sa postavý predlžka trate smer Nemocnica Šaca. NAD tam jazdí pre nedostatok prevádzkyschopných električiek keďže sa pri vykrívaní výpadkou električkami prioritizujú mestské linky.
.

_Martin_
A keď sme už pri tom, každý podnik alebo firma má svoje interné dokumenty, ktoré s verejnosťou nezdieľa.