Asi ste ma tu trochu zle pochopili
Ja som bol rovnako za otvoreny zvrsok, za zly vtip povazujem to, ze sa zacne robit nieco ine a len na kratkom useku s tym, ze sa to musi stihnut, lebo je to super moderna nova technologia a potom je to znova obycajny (no vynikajuci) otvoreny zvrsok. Teda som reagoval na to saskovanie okolo toho namiesto rekonstrukcie celeho useku ako sa planovalo.
V ziadnom pripade nie som proti otvorenemu zvrsku, len ma stve, ze sa to takto odflaklo a zrekonstruuju iba 1 zastavku. Alebo budu este pokracovat dalej? Sa mi zda, ze to uz velmi nestihnu...
Dufam, ze som svoj postoj vysvetlil dostatocne jasne

V ziadnom pripade nie som proti otvorenemu zvrsku, len ma stve, ze sa to takto odflaklo a zrekonstruuju iba 1 zastavku. Alebo budu este pokracovat dalej? Sa mi zda, ze to uz velmi nestihnu...
Dufam, ze som svoj postoj vysvetlil dostatocne jasne

Peter K
Kedze po skrateni L4 sa nemenili CP L2 a L9, tak je v tomto useku mimo spicku uzasny interval 4+16+4+16+4+16. Cestovny poriadok vylukovej linky X nebol zverejneny, takze ste mohli len hadat, kedy pride. Fungovalo to tak, ze 1 KT robilo nahradu za oba spoje (L9 a L2) v jednom smere, 2.KT v opacnom smere, takze vlastne pocas tejto vyluky bol rovnomernejsi interval v tomto useku (brali ludi v oboch smeroch). Vacsina vodicov otacajucich sa na NMM doviezla ludi az pred Cesku poistovnu
Sok som zazil na zastavke Polska, ked som uvidel CP L4. Spicka 30, sedlo 40, okraj 60-minutovy interval. A este by mi mohol niekto vysvetlit , ako sa da jednorazovy listok v dierkovacom oznacovaci oznacit v 4 vozidlach tak, aby sa z neho dali zistit potrebne udaje? Oproti "bezne priamemu spojeniu" Bar-Lok ho takto cestujuci musi oznacit 4x, Jazero-stanica 3x .