Reply on: Peter K #67:
CP pre vylukovu linku X neexistoval z tohto dovodu, ze vsetky spoje linky X navazovali na prichadzajuce a odchadzajuce spoje liniek 2 a 9. Na linke X (KT-cka 512 a 513) bol interval cca 5 minut, t.j. vozidla nepretrzite kyvadlovo pendlovali a prestavku na konecnej mali iba ak meskal spoj.
Co sa tyka odvozu cestujucich az ku Komercnej banke na Strojarenskej ul. (Ceska poistovna je kusok dalej na Komenskeho ;-)), podla CP tam mal konecnu zastavku kazdy spoj liniek 2 a 9, avsak nie kazdy o tom vedel (ludia nevedia citat), tak sa niektore vozidla zachadzali na konecnu zastavku prazdne.
Re #68 Vladimir:
Ty taky expert na dopravu a balamutis tu hlavy diskutujucim so skladanim CL a oznacovanim z "bocnych stran", no hrozne...

Re #69 Isidor:
Tak v pripade tej revizorky si mal velke stastie, ze rozmyslala logicky a nechala ta len tak. Je to jedna z mala. Ostatnym by sa pred ocami uz mihali symboly dolara a asi sotva by pocuvali, co rozpravas

Vladimír
21.7. - Z. Trebuľa: Správa ciest neurobila nič pozitívne pre výstavbu cesty na Miškolc!
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=21.7.2003/37384K
21.7. - Rýchlostná cesta Košice - Milhosť sa nedá urobiť zdvojením tej súčasnej...
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=21.7.2003/37383K
22.7. - Čoskoro sa zmení nastupovanie aj do liniek smerujúcich na Lunik IX, revízorom budú pomáhať mestskí policajti
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.7.2003/36410K